مراسم امضای تفاهمنامه ساخت اتوبوس با ایران خودرو دیزل

تحویل ۱۲۰ اتوبوس از ایران خودرو تا پایان سال

    کد خبر :724292

پیروز حناچی در مراسم امضای تفاهم نامه ساخت اتوبوس با ایران خودرو دیزل افزود: تولید اتوبوس‌های تهران بدست کارگران هموطن خوشایند است.
وی ادامه داد: امروز طبق توافقی که با ایران خودرو امضاء شد بازدیدی هم از خط تولید اتوبوس صورت گرفت و امید است با تلاش این گروه خودرو ساز نیاز مردم به اتوبوس‌های درون شهری برطرف شود.
حناچی با بیان این که ایران خودرو شناسنامه صنعت کشور است، گفت: توافقات دیگری هم شده است تا زمینه تولید اتوبوس برقی فراهم شود و امیدواریم این تفاهم نامه آغازی برای همکاری‌های گسترده‌تر با این گروه باشد.
شهردار تهران در حاشیه این مراسم با بیان اینکه تهران ۳ هزار دستگاه اتوبوس کم دارد افزود: طبق این قرارداد شهرداری ۱۲۰ دستگاه اتوبوس و ۱۳۰ دستگاه مینی بوس از ایران خودرو تحویل می‌گیرد و تفاهمنامه ساخت ۸۰۰ دستگاه اتوبوس، مینی بوس و اتوبوس برقی هم امضاء شد. این اقدام برای تامین نیاز ناوگان حمل و نقل شهری به اتوبوس و مینی بوس است.
وی درباره بازسازی اتوبوس‌های تهران هم گفت: دولت یک هزار میلیارد تومان برای بازسازی اتوبوس‌ها اختصاص داده و قرار است بخشی از اتوبوس‌های نیازمند تعمیر نیز در ایران خودرو تعمیر شوند.
به گزارش صدا و سیما؛فرشاد مقیمی مدیرعامل شرکت ایران خودرو نیز در این مراسم گفت: تمامی اتوبوس‌ها و مینی بوس‌های ارائه شده به شهرداری دارای استاندارد یورو ۴ و ۶ است و از ماه آینده طبق قرارداد تحویل اتوبوس‌ها شروع می‌شود. برنامه این است که تا پایان سال این اتوبوس‌ها و مینی بوس‌ها تحویل شهرداری شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید