تحمیل فروش مکمل‌ در پمپ‌‌بنزین غیرقانونی است

    کد خبر :111269

رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت، تحمیل فروش مکمل‌های بنزین از سوی متصدیان جایگاه‌ها را غیر قانونی دانست و گفت: فروش این مکمل‌ها تنها باید با اختیار و رضایت مشتریان انجام شود. در غیر این صورت اقدامی خلاف از سوی متصدی جایگاه انجام شده است.

ناصر رئیسی‌فر ، در واکنش به تداوم اجبار در فروش مکمل‌های بنزین از سوی متصدیان جایگاه‌های سوخت‌گیری در سطح شهر اظهار کرد: استفاده از مکمل‌ها کاملا امری اختیاری است و مشتریان می‌توانند به دلخواه و در صورت نیاز این نوع محصولات را خریداری و مصرف کنند.

وی با بیان این که در تمامی دنیا استفاده از مکمل‌های بنزین آزاد است اما اجباری نیست، گفت: اگر جایگاه‌هایی اقدام به فروش محصولات خود بدون درخواست و نیاز مشتری کردند، عملی خلاف قانون انجام داده‌اند و در صورت مشاهده این‌ موارد مردم می‌توانند با اعلام آن به تلفن ۴رقمی مرکز شکایت پخش، که شماره آن بر جایگاه‌ها نصب شده است و نیز تماس با کانون جایگاه‌های اختصاصی کشور به شماره ۲۲۸۷۵۰۸۴ این تخلفات را اطلاع دهند.

رئیسی‌فر افزود: بعد از شنیدن صدای پیام‌گیر یا اپراتور، شکایت‌کنندگان مشخصات جایگاه و نیز مشخصات فردی خود را به همراه یک شماره تلفن ثابت یا همراه اعلام کنند تا بتوانیم گزارش پیگیری را به اطلاعشان برسانیم و نیز در صورت نیاز برای مراجعه حضوری اطلاع‌رسانی کنیم.»

منبع:جام جم انلاین

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید