تجمع بازنشستگان هما مقابل صندوق بازنشستگی

    کد خبر :822519
تجمع بازنشستگان هما مقابل صندوق بازنشستگی

امروز (ششم تیرماه)، بازنشستگان هواپیمایی هما با تجمع مقابل صندوق بازنشستگی کارکنان هما و ورودی اصلی ایران ایر، خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

یک بازنشسته در تشریح این مطالبات گفت: امروز ششم برج است اما هنوز حقوق خرداد پرداخت نشده؛ دیرکرد حقوق، یکی از انتقادات است؛ علاوه بر این، همسان‌سازی برای بازنشستگان هما اجرا نشده؛ همسان‌سازی مصوب برج ۷ سال ۹۹ است اما هنوز به اجرا درنیامده و اضافات آن را به بازنشستگان نپرداخته‌اند؛ یک انتقاد دیگر، مربوط به عدم مشارکت بازنشستگان و نمایندگان آن‌ها در اداره امور صندوق است؛ ما برای آینده این صندوق با ۱۲ هزار بازنشسته نگرانیم!

این بازنشسته با بیان اینکه به نظر می‌رسد صندوق در آستانه‌ی ورشکستگی باشد، ادامه می‌دهد: هر ماه با هزار سختی برای پرداخت حقوق بازنشستگان، تامین نقدینگی می‌کنند؛ اگر تغییری در سیاست‌های مدیریتی خود ندهند، دیری نخواهد بود که مجبور می‌شوند املاک بازنشستگان را بفروشند تا حقوق آن‌ها را بپردازند!

به گزارش ایلنا، بازنشستگان هما می‌گویند: نگرانی‌های بسیار داریم و امیدواریم به گونه‌ای رفتار کنند که آینده ۱۲ هزار بازنشسته و چند هزار شاغل به مخاطره نیفتد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید