تبلت نوکیا T10 با طراحی ساده معرفی شد/ نمایشگری 8 اینچی

    کد خبر :923710
نوکیا T10

شرکت HMD که چند سالی تولید محصولات نوکیا را به دست گرفته، به تازگی تبلت 8 اینچی جدید نوکیا T10 را رونمایی کرده که در کنار قیمت مناسب این گجت دیجیتالی از طراحی ساده هم برخوردار است.

بازتاب- درتوصیف مشخصات دستگاه باید به پردازنده Unisoc و عرضه در دو نسخه LTE و وای فای اشاره کرد. این تبلت به چیپست Unisoc T606 مجهز شده که پردازنده هشت هسته‌ای محسوب شده و در کنار 3 یا 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی قرار می‌گیرد. همچنین با اسلات کارت میکرو اس دی قابلیت ارتقا حافظه هم فراهم است. در عقب یک دوربین 8 مگاپیکسلی تعبیه شده و در جلو نیز دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی دارد. نمایشگر T10 از نوع 8 اینچی LCD با وضوح HD بوده که گواهی Netflix HD را داراست.

تبلت نوکیا T10 با طراحی ساده معرفی شد

گذشته از آن به جک 3.5 میلیمتری هدفون، Wi-Fi 802.11، بلوتوث 5.0 و شبکه LTE هم متصل است. یک باتری 5250 میلی آمپرساعتی با شارژ 10 واتی و پورت USB-C هم تدارک دیده شد. تبلت جدید نوکیا به اسپیکرهای استریو OZO مجهز شده و به عنوان نمایشگر دوم هم قابل استفاده خواهد بود.  HMD سیستم عامل اندروید 12 را روی این گزینه تعبیه کرد و برخی ویژگی‌های Google Kids Space و Entertainment Space را به همراه دارد. گزینه رنگی آن تنها آبی اقیانوسی بوده و با قیمت 159 دلار در نسخه پایه قابل تهیه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید