تازه ترین خبرها از جدیدترین فعالیت های ارکستر ملی ایران

    کد خبر :448543

ارکستر ملی ایران پس از برگزاری کنسرت یادمان علی تجویدی اجرای جدیدی را روز چهارشنبه ۲۶ دی ماه به رهبری مهمان وحید علیپور برگزار می کند.

ارکستر ملی ایران به مدیریت هنری فریدون شهبازیان پس از برگزاری کنسرت یادمان استاد علی تجویدی که هفته گذشته به خوانندگی علی اصغر شاهزیدی و حسین علیشاپور در تالار وحدت تهران برگزار شد، اجرای جدیدی را روز چهارشنبه ۲۶ دی ماه به رهبری مهمان وحید علیپور برپا خواهد کرد. در این کنسرت فریدون شهبازبان به عنوان مشاور هنری و رشید وطن دوست به عنوان خواننده حضور دارند.

در اجرای پیش روی ارکستر ملی که با عنوان «شب موسیقی آذربایجان» به مخاطبان ارایه می شود، جابر اطاعتی به عنوان سولیست کمانچه حضور دارد. این در حالی است که در این کنسرت قطعاتی چون «قرنفیل»، «فانتزی کمانچه»، «لزگی»، «عسگرین نغمه سی»، «رونما»، «قایطاقی»، «تزگل»، «آیریلیق»، «سندگالماز»، «قزلرین رقصی»، «سوگلیم» برای مخاطبان اجرا می شود.

وحید علیپور از جمله هنرمندان ایرانی فعال موسیقی کشورمان است که طی سال های گذشته همکاری های متعددی با هنرمندان موسیقی کشور آذربایجان داشته است. وی مرداد ماه سال ۹۷ همراه با ارکستر فیلارمونیک باکو کنسرتی را در تالار وحدت تهران رهبری کرده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید