بی ام و M Hybrid V8 LMDh معرفی شد/ خودروی مسابقه ای آینده نگرانه

    کد خبر :915617

در واقع BMW از جدیدترین خودروی مسابقه‌ای خود که در حقیقت یک نمونه اولیه است به نام M Hybrid V8 LMDh پرده برداشت، خودرویی که در طی مسابقات قهرمانی MSA WeatherTech فصل 2023 حضور پیدا می‌کند.

بازتاب- نمونه اولیه M Hybrid V8 LMDh جدید،  طبق قوانین مسابقه با حداکثر قدرت 670 اسب بخار توسعه پیدا کرده و قدرت دقیق خروجی آن مشخص نیست. مایکل اسکالی، مدیر خودروسازی جهانی BMW Group Designworks بیان داشت:

“وظیفه تیم من این بود که BMW M هیبریدی V8 را شبیه به BMW جلوه دهد و از هر فرصتی برای عملکرد آن در مسیر مسابقه استفاده کند. این طراحی ریشه در DNA عملکرد هدفمند و کارآمد BMW دارد و شخصیت جسورانه و مصمم بیرونی، نیروی مرزی BMW را در قدرت توربو تداعی می‌کند که اکنون با یک پیشرانه هیبریدی بهینه شده الکتریکی همراه شده است. رنگ استتار 50 سال M را با یادآوری خودروهای بزرگ تاریخ پر سابقه BMW در مسابقات IMSA جشن می‌گیرد و در عین حال به طور منحصر به فرد هندسه و فناوری‌های آینده، سازه بیرونی BMW M هیبریدی V8 را در طول مرحله توسعه حیاتی پروژه در مسیر می پوشاند. اگر دقت کنید چندین برنده Daytona 24 Hours و همچنین اولین خودروی هدفمند IMSA GTP از سال 1981، بی ام و M1/C را خواهید دید. ما این استتار را با رنگ‌آمیزی که نشان‌دهنده پویایی و هیجان رقابت هیبریدی با موتور الکتریکی است، دنبال کردیم.”

جزئیات بیشتری اعلام نشده و انتظار داریم سال 2023 در مسابقات شاهد حضور این ابرخودرو باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید