بیت کوین جان گرفت/ ارزهای دیجیتال بالاخره صعوی شدند

    کد خبر :805097
بیت کوین جان گرفت

قیمت انواع ارز‌های شاخص دیجیتال امروز در روند معاملات در بازار‌های تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

به دنبال اصلاح عمیق بازار ارزهای دیجیتالی در چهارمین هفته ماه آوریل، ارزهای دیجیتال و بیت کوین پس از چند روز کاهش قیمت، بالاخره روندی صعودی گرفتند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر یک هزار و ۸۶۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۰۹ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۲ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۷ درصد در اختیار اتریوم است.

با تردید نسبت به روند بلندمدت بیت کوین، شمار سرمایه‌گذاران عمده در اتریوم افزایش قابل توجهی داشته است تا جایی که اکنون تعداد نهنگ‌های اتریوم که ۱۰ هزار عدد اتریوم یا بیشتر از این رمزارز در اختیار دارند، به رکورد تاریخی تازه‌ای رسیده است.

گفتنی است، بیت‌کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹۷۵.۲ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۸.۴۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۸۴.۸۸ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۴.۱۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

بایننس کوین

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۱.۴ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۴.۰۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین، اتریوم در ششم اردیبهشت را در ادامه این خبر ببینید:

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین 52,174 ۱,۲۸۵,۹۸۸,۸۴۷
اتریوم 2,464 ۶۰,۷۴۵,۵۱۳
بایننس کوین 530 ۱۳,۰۷۴,۵۸۰
ریپل 1.12 ۲۷,۶۲۲
تتر 1 ۲۴,۶۵۲
کاردانو 1.18 ۲۹,۰۰۲
دوج کوین 0.26 ۶,۴۵۵
پولکادات 31.65 ۷۸۰,۱۵۵

باشگاه خبرنگاران جوان

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید