بیت‌کوین سقوط کرد

    کد خبر :959136
بیت‌کوین سقوط کرد

بیت‌کوین از مرز ۱۷ هزار دلار پایین آمد اما همان حوالی معامله می‌شود. دوج‌کوین بازدهی روزانه منفی چهار درصد را تجربه کرد

قیمت بیت‌کوین با افت یک درصدی در ۲۴ ساعت قبلی از کانال ۱۷ هزار دلار پایین آمد. رهبر بازار ارز دیجیتال که دیروز روی پله‌های ابتدایی محدوده ۱۷ هزار دلار معامله می‌شد، صبح امروز دوشنبه ۲۱ آذر ۱۶ هزار و ۹۵۰ دلار ارزش داشت و حالا برخی تحلیلگران بازار ریزش آن را تا محدوده‌های پایین‌تر مثل ۱۵ هزار دلار پیشبینی می‌کنند. علی‌الحساب همزمان با افت یک درصدی قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت قبلی، اغلب ارز دیجیتال سرشناس بازدهی روزانه منفی داشتند و ارزش کل بازار ارز دیجیتال با افت ۱۷ میلیاردی در یک روز، به ۸۷۵ میلیارد دلار تنزل پیدا کرد.

قیمت بیت‌کوین؛ ۱۶ هزار و ۹۵۰ دلار

قیمت بیت‌کوین صبح امروز دوشنبه ۲۱ آذر ۱۶ هزار و ۹۵۰ دلار به ثبت رسید. صبح یکشنبه بیت‌کوین ۱۷ هزار و ۱۷۰ دلار ارزش داشت و در این مدت ۲۲۰ دلار از قیمت آن تقلیل پیدا کرده است. البته کمترین قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت قبلی ۱۶ هزار و ۹۰۰ دلار بوده و بالاترین سطح لحظه‌ای آن ۱۷ هزار و ۲۳۵ دلار تثبیت شده است. همزمان با افت یک درصدی قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز قبلی، هولدرهای آن نسبت به هفته قبل متحمل ضرر ۱.۵ درصدی شده‌اند. دوشنبه هفته گذشته قیمت بیت‌کوین روی پله ۱۷ هزار و ۳۰۰ دلار قرار داشت. اما درقیاس با قله تاریخی بیت‌کوین شاهد ریزش قیمت بزرگتری هستیم که تقریبا معادل ۷۵ درصد محاسبه می‌شود. آبان سال گذشته بیت‌کوین تا محدوده ۶۸ هزار دلار بالا رفت و الان نسبت به آن روزها نزدیک ۵۱ هزار دلار از ارزش خود را از دست داده است. از طرفی حجم ۳۲۵ میلیارد دلاری معاملات بیت‌کوین، به معنی تسلط ۳۷ درصدی آن به کل بازار ارز دیجیتال است.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۲۴۵ دلار

نمودار اتریوم بازدهی روزانه منفی یک درصدی را نشان می‌دهد. قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز دوشنبه ۲۱ آذر درحالی هزار و ۲۴۵ دلار به ثبت رسید که دیروز خرید این ارز دیجیتال هزار و ۲۷۵ دلار تمام می‌شد. در روزی که ۳۰ دلار از قیمت اتریوم آب رفت، کمترین قیمت لحظه‌ای آن هزار و ۲۴۴ دلار به ثبت رسیده و باید رقم هزار و ۲۸۱ دلار را بالاترین ارزش لحظه‌ای آن بدانیم. حالا با احتساب افت یک درصدی قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت قبلی، بازدهی هفتگی آن به منفی ۲.۵ درصد رسید. چون اتریوم دوشنبه هفته قبل روی مرز هزار و ۳۰۰ دلار معامله می‌شد. نسبت به قله تاریخی اتریوم هم شاهد ریزش ۷۴ درصدی ارزش این ارز دیجیتال هستیم. آبان سال قبل بود که اتریوم تا محدوده تاریخی چهار هزار و ۸۰۰ دلار بالا رفت که البته الان نسبت به آن زمان حدود سه هزار و ۶۰۰ دلار از ارزش آن کاهش پیدا کرده است. همچنین باتوجه به حجم ۱۵۳ میلیارد دلاری معاملات اتریوم، سهم این ارز دیجیتال از کل بازار نزدیک ۱۷.۵ درصد تلقی می‌شود.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت دوج‌کوین در ۲۴ ساعت قبلی چهار درصد کاهش پیدا کرده، بازدهی روزانه کاردانو، ترون و تراکلاسیک منفی دو درصد به ثبت رسیده و این رقم برای شیبا اینو صفر درصد محسوب می‌شود. دوج‌کوین که از نظر تسلط به بازار فعلا جایگاه هشتم را بین انواع ارز دیجیتال سرشناس دراختیار دارد، صبح امروز دوشنبه ۰.۰۸۷ دلار یعنی تقریبا سه هزار و ۳۰۰ تومان بود درحالی که دیروز خرید آن ۰.۰۹۶ دلار هزینه داشت. قیمت کاردانو که پشت سر دوج‌کوین الان نهمین ارز دیجیتال مهم دنیا به‌شمار می‌رود، از ۰.۳۱۳ دلار به ۰.۳۰۳ دلار تقلیل پیدا کرد تا بازدهی روزانه منفی دو درصدی داشته باشد. ترون که همین سرنوشت را داشت صبح امروز ۰.۰۵۳ دلار معامله شد و قیمت ترا کلاسیک به ۰.۰۰۰۱۶۶ دلار (شش تومان) تقلیل پیدا کرد. شیبا اینو، اما در این مدت از پله ۰.۰۰۰۰۰۹ دلار تکان نخورد تا شاهد ثبت بازدهی روزانه صفر درصدی آن باشیم.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال هفته قبل دیروز امروز
بیت‌کوین ۱۷ هزار و ۳۰۰ دلار ۱۷ هزار و ۱۷۰ دلار ۱۶ هزار و ۹۵۰ دلار
اتریوم هزار و ۳۰۰ دلار هزار و ۲۷۵ دلار هزار و ۲۴۵ دلار
دوج‌کوین ۰.۱۰۴ دلار ۰.۰۹۶ دلار ۰.۰۸۷ دلار
کاردانو ۰.۳۲۶ دلار ۰.۳۱۳ دلار ۰.۳۰۳ دلار
ترون ۰.۰۵۳ دلار ۰.۰۵۴ دلار ۰.۰۵۳ دلار
شیبا ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار ۰.۰۰۰۰۰۹ دلار ۰.۰۰۰۰۰۹ دلار
ترا کلاسیک ۰.۰۰۰۱۷۷ دلار ۰.۰۰۰۱۷۱ دلار ۰.۰۰۰۱۶۶ دلار

فرارو

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید