بورس تهران صعودی شد/ افزایش ۲۰ هزار و ۱۶۵ واحدی شاخص کل

    کد خبر :765191

در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۲۳ شاخص کل با ۲۰ هزار و ۱۶۵ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۳۸۷ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۴۸۶۳ واحد افزایش به رقم ۳۹۹ هزار و ۹۹۴ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۸۷۴ هزار و ۷۲۹ هزار معامله به ارزش ۷۷ میلیارد و ۲۶۲ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران و س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر روی این بازار داشت.

فرابورس نیز با ۲۹۰ واحد افزایش رقم ۱۷ هزار و ۲۴۱ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۳۸۰ هزار و ۳۳۹ معامله انجام داده‌اند که ۲۹ میلیارد و ۴۰۷ میلیون ریال ارزش داشت.

به گزارش همشهری آنلاین، بیمه پاسارگاد، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی زاگرس، صنعتی مینو، پلیمر آریا ساسول و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین فرابورس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر روی این بازار داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید