بهره‌مندی ۱۸۶ مددجوی کمیته امداد تهران از خدمات نظام وظیفه

  • اجتماعی
  • پنجشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ۱۱:۱۲
    کد خبر :522385
خدمات نظام وظیفه

قائم مقام کمیته امداد شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه ۱۸۶ مددجوی تحت حمایت در سال گذشته از خدمات نظام وظیفه بهره‌مند شده‌اند، گفت: این خدمات شامل معافیت، کاهش تعرفه و انتقال به محل سکونت بوده است.

علی کریمی اصل به شرط معافیت مشمولان نظام وظیفه که تحت حمایت این نهاد هستند، اشاره کرد و افزود: فرزند پسر خانواده‌هایی که به علت فوت سرپرست، طلاق، یا به دلیل بیماری و از کارافتادگی سرپرست مرد تحت حمایت هستند و حداقل دارای سه خواهر باشند، مشمول طرح معافیت می شوند.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۱۸۶ پسر خانوارهای تحت حمایت از خدمات نظام وظیفه بهره مند شدند که از این تعداد ۷۶ نفر معاف و ۸۷ نفر مشمول کاهش تعرفه شدند و همچنین ۲۳ نفر به محل سکونت خود انتقال یافتند.

به گزارش ایسنا،قائم مقام کمیته امداد شهرستان‌های استان تهران یکی از مؤلفه‌های توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت را کمک به معافیت سربازی فرزندان پسر این خانوارها بیان کرد و افزود: معافیت فرزندان مددجو و پس از آن دریافت تسهیلات اشتغالزایی و شروع به کار در حرفه‌ای خاص توان اقتصادی خانواده را بالا می‌برد و در نتیجه توانمند سازی آنان را به دنبال دارد.

کریمی یادآور شد: هم اکنون ۷۰ هزار و ۷۱۳ خانوار شامل ۱۳۰ هزار نفر در استان تهران از خدمات متنوع کمیته امداد بهره‌مند هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید