اخذ تست کرونا از مشمولان نظام وظیفه

    کد خبر :804858
اخذ تست کرونا از مشمولان نظام وظیفه

معاون نظام وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان با تاکید بر غربالگری مشمولان نظام وظیفه قبل از اعزام برای اطمینان از سلامت عمومی و نیز مبتلا نبود به کرونا، گفت: خانواده‌ها نگران سلامت فرزندان خود نباشند.

سرهنگ فتح‌الله ندرلو در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه افراد مشمول قبل از اعزام تست کرونا داده و حتماً باید جواب منفی آن را ارائه کنند، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و نگرانی‌ها در رابطه با شیوع این بیماری در تجمعات، از همه مشمولان قبل از اعزام تست گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد: در صورت مشکوک بودن فردی، حتماً از اعزام وی خودداری می‌کنی8م و این افراد نباید نگران غیبت خود باشند؛ چراکه مهلت اعزام آن‌ها را تا زمان بهبود وضعیت جسمی‌شان تمدید می‌کنیم و این اقدامات در حالی انجام می‌شود که مشمولان پس از اعزام و قبل از ورود به پادگان نیز مجدد تست کرونا می‌دهند.

این مسئول با اشاره به حساسیت مسئولان در رابطه با سلامتی سربازان نظام وظیفه، گفت: در این رابطه مرکز تست ۱۶ ساعته درمانگاه امام علی (ع) همه روزه از مشمولان تست اخذ می‌کنند و همه افراد قبل از اعزام با مراجعه به این مرکز باید تست دهند تا از سلامت آن‌ها اطمینان حاصل کنیم.

معاون نظام وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان تاکید کرد: در زمان اعزام سربازان در داخل اتوبوس‌ها نیز سعی شده است فاصله اجتماعی رعایت شود؛ چراکه سلامت جوانان برای ما بسیار مهم است و بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی سعی می‌شود فضای پادگان‌ها در سلامت باشد تا کسی از این طریق مبتلا به ویروس کرونا نشود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید