بهترین فرش و تابلو فرش‌های دستباف را از آریاس بخرید

    کد خبر :1003671

چه کالایی بیشتر از فرش و تابلو فرش دستباف که هنر دست و اثر خلاقانه قالی‌بافان ایرانی است در دکور یک خانه یا دفترکار شما را مبهوت می‌کند و با دیدن نقش‌ونگارهای بی‌نظیری که دارد حس خوبی از اصالت و ایرانی بودن در وجودتان برمی‌انگیزد؟! همه ما در مورد فرش دستباف کم‌وبیش اطلاعاتی داریم و حتی ممکن است خانه خود را با آن مزین کرده‌باشیم اما شاید راجع به تابلو فرش اطلاعات چندانی نداشته باشیم که در مطلب امروز به هر دوی این اثر بیشتر می‌پردازیم. تابلو فرش‌ها همان فرش‌های آشنا و محبوب هستند منتها با ابعاد کوچک‌تر و یک قاب زیبا! در ادامه همراه ما باشید تا بهترین اثر هنری هنرمندان این دیار را در ویترین فروشگاهی سایت آریاس به شما معرفی کنیم.

خرید و فروش فرش و تابلو فرش دستباف

خرید و فروش فرش و تابلو فرش دستباف از قدیم‌الایام در کشور ما رواج داشته و بخشی از سنت ایرانیان محسوب می‌شود. بافندگان فرش نیز از همان ابتدا باید به فکر فروش دست مایه خود باشند. چراکه این محصولات قیمت بالایی دارند و شاید فروش آن‌ به آسانی فروش نوع ماشینی نباشد. فرش و تابلو فرش‌های دستباف از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند.‌ هنرمندان کشورمان در زمینه بافتن این نوع محصولات، تبحر خاصی دارند و در کل فرش دستباف ایرانی، اثری فاخر و زیبا در جهان محسوب می‌شود.

الیاف به ‌کار رفته در انواع فرش و تابلوفرش دستباف، غالبا از نوع طبیعی بوده و در آن از رنگ طبیعی گیاهان مختلف استفاده می‌شود. این دو نوع کالای دستباف دارای طرح‌های بی‌نظیری است که خریداران خاص خود را دارد. فرش و تابلو فرش‌های دستباف معتبر، دارای شناسنامه نیز هستند و برای خرید و فروش آن‌ باید به فروشندگان صاحب نام مراجعه کرد. برای این منظور می‌توانید در فروشگاه آریاس بازار آنلاین فرش و تابلو فرش ‌به راحتی محصول مورد نظر خود را بیابید.

خانه‌ای زیبا و رویایی؛ ارمغان آریاس

با فرش و تابلو فرش دستبافی که از گالری آریاس تهیه می‌کنید، می‌توانید خانه‌ای رویایی داشته باشید. ویژگی‌های برجسته‌ای که فرش‌ها و تابلو فرش‌های این فروشگاه دارد، تمام سلیقه‌ها را تحت پوشش قرار دهد. طرح‌های زیبا و منحصر‌به‌فردی که در بافت و تولید این محصولات به چشم می‌خورد همگی الهام گرفته از طبیعت و عناصر زیباشناختی هستند. طرح‌هایی همچون طبیعت، اشیا، حیوانات، پرتره، نقاشی‌های معروف، آیات قرآنی و… در تابلوفرش‌ها بی‌نظیر این فروشگاه نمی‌گذارد شما دست خالی از مجموعه آریاس برگردید.

اگر شما هم به فرش‌ و تابلو فرش‌های دستباف علاقه‌مند هستید، می‌توانید با مراجعه به آریاس بهترین‌ها را خریداری کنید. عواملی همچون جنس نخ به ‌کار رفته، نقشه، ابعاد، تراکم و تعداد شانه‌، کیفیت بافت، جنس نخ، ریز و درشتی بافت و… نقش مهمی در قیمت فرش دستباف دارد. اگرچه قیمت محصولات این‌چنینی نسبت به نوع ماشینی آن بالاتر است اما قطعا ارزش خرید بالایی دارد.

پرفروش‌ترین‌های گالری آریاس

در گالری آریاس انواع فرش و تابلو فرش دستباف با طرح‌های استثنایی به ‌فروش می‌رسد. از پرفروش‌ترین فرش‌ها می‌توان فرش دستباف ابریشم، فرش دستباف تبریز، فرش دستباف نایین، فرش دستباف عشایری و فرش آنتیک را نام برد. از میان تابلو فرش‌ها نیز، تابلوفرش آیات قرآنی از طرفداران زیادی برخوردار است. بهرحال کشور ما دارای مردمانی متدین و با اعتقادات مذهبی ایرانی اسلامی است بنابراین این نوع از تابلو فرش‌ها بسیار محبوب‌اند و بیشتر برای خانه، محل کار و اماکن مذهبی خریداری می‌شود.

♦ تابلو فرش طرح دخترشرقی یکی از این تابلو فرش‌های پرطرفدار است.

♦ تابلو فرش دستباف طرح اسب یکی دیگر از طرح‌های معروف است که منظره دویدن سه اسب را در میان آب نشان می‌دهد. این تابلوفرش در تبریز بافته شده است و زیبایی چشم نوازی دارد.

♦ طرح پرتقاضای دیگر، تابلو فرش طرح نیویورک است. این محصول خیابانی رویایی و خیس با چراغ هایی روشن را به تصویر می‌کشد که 164سانتی‌متر عرض و 102سانتی‌متر ارتفاع دارد. این تابلو فرش با چوب قاب گرفته شده است و منظره‌ای احساسی را به بیننده القا می‌کند.

♦ تابلو فرش طرح نیاز و نوازش از تابلو فرش‌های ماندگار این مجموعه محسوب می‌شود که تراکم بافت آن 60 رج بوده، محل بافت آن تبریز و دارای جنسی از ابریشم مرغوب است.

کلکسیونی از زیباترین فرش و تابلو فرش در آریاس

در فروشگاه اینترنتی آریاس، کلکسیونی از زیباترین فرش و تابلو فرش به مشتریان عرضه می‌شود. تنوع بالای محصولات به همراه کیفیت مناسب آن‌ها از دلایلی است که خرید و فروش فرش و تابلوفرش از آریاس را پررونق کرده‌است. از مزایای فرش دستباف این مجموعه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

♦ کیفیت بالایی دارند.

♦ دارای طرح و نقش زیبا هستند.

♦ با گذر زمان ارزش آن‌ها بالاتر می‌رود.

♦ در فرش بر اثر اصطکاک، الکتریسیته ایجاد نمی‌شود.

♦ این فرش‌ها با شستشو و نظافت تغییر رنگ پیدا نمی‌کنند.

♦ به دلیل استفاده از الیاف طبیعی در تابستان خنک است.

♦ الیاف طبیعی موجود در آن، سبب گرم بودن فرش در زمستان می‌شود.

مزایای تابلو فرش دستباف آریاس نیز به قرار زیر است:

♦ تنوع عجیب و باور نکردنی تابلو فرش که باعث می‌شود نتوانید دو فرش یکسان و کاملا شبیه هم‌  پیدا کنید.

♦ تابلو فرش اصیل دستباف تنها وسیله تزیینی محسوب نمی‌شود، بلکه یک سرمایه‌گذاری ایده‌آل بوده که در طی زمان ممکن است ارزش آن ۱۰ برابر بیشتر شود.

♦ در بافت آن از مواد مصنوعی استفاده نشده است، به همین دلیل، خطر سلامتی و زیست محیطی به همراه ندارد.

♦ نوع بافت و کیفیت بالای تابلو فرش دستباف سبب می‌شود دوام بالایی داشته باشد. اگر به‌ خوبی از آن‌ها نگهداری شود نسل‌های بعدی هم می‌توانند از آن‌ استفاده کنند.

♦ از مردان و زنان این مملکت که با عشق و علاقه این تابلو فرش‌ها را می‌بافند حمایت می‌شود. آن‌ها با بافتن و فروش ای نمحصولات می‌توانند هزینه زندگی خانواده خود را تامین کنند.

مراحل سفارش از آریاس

امروزه که مشغله‌های مردم زیاد شده و وقت زیادی برای گشتن در مغازه‌ها و فروشگاه‌های فیزیکی ندارند، امکان خرید اینترنتی بسیار موثر است. اگر به فرش و تابلو فرش دستباف علاقه‌مند هستید، می‌توانید برای سفارش فرش یا تابلو فرش دستباف از سایت آریاس کمک بگیرید. همکاران ما در واحد مشاوره، آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما هستند.

برای سفارش با گوشی یا دستگاه متصل به اینترنت به سایت آریاس وارد شوید و از قسمت منو، محصولات قرار داده شده در سایت را مشاهده کنید. از بین انواع محصولات مدل دلخواه را انتخاب و سپس سفارش خود را ثبت کنید. بعد از تکمیل فرایند و واریز مبلغ مورد نظر منتظر بمانید تا محصول مورد نظر توسط همکاران ما به آدرس شما ارسال شود.

با آریاس، آریایی بمانید!

از قدیم‌الایام هنرمندان کشور ما فرش می‌بافتند و همیشه فرش‌ و تابلوفرش دستباف ایرانی از ارزش بالایی برخوردار بوده است. به‌ گونه‌ای که به کشورهای دیگر هم صادر می‌شد تا جایی که امروزه فرش ایرانی زبانزد عام و خاص است. اگر دوست دارید این محصولات باکیفیت را از یک فروشگاه‌ معتبر خریداری کنید، به آریاس مراجعه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت روز محصولات با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید