بهترین صرافی فارسی‌زبان در ارمنستان

    کد خبر :849353
بهترین صرافی فارسی‌زبان در ارمنستان

قیمت درام ارمنستان یکی از دغدغه‌ها و مسائل مسافران ایرانی به کشور ارمنستان است؛ کشوری که همسایه شمالی ایران است و مسافرت ایرانیان به آن زیاد است. صرافی ارمنستان، در ایران و ایروان، امکان تبدیل ریال به درام یا دلار را با کارت‌خوان و روش‌های دیگر فرام کرده است. همچنین شرایط انتقال ارز به ایران یا از ایران به ارمنستان را آماده کرده است و ارائه می‌دهد. خدمات این صرافی به زبان فارسی و به صورت ریالی و شتابی است و از طریق دفتر اصلی در پایتخت ارمنستان (شهر ایروان) یا سایت صرافی ارمنستان صورت می‌گیرد. بنابراین برای مسافرت به ارمنستان یا برگشت از آن لازم نیست به صرافی‌های مختلف در هتل‌ها یا مراکز تجاری مراجعه کرد و احتمالاً درام را گران‌تر خرید، بلکه از طریق سایت صرافی ارمنستان همه نیازهای ارزی را می‌توان مطرح کرد و پاسخ مناسب گرفت. اکنون با این صرافی ایرانی در ایروان بیشتر آشنا خواهید شد.

آشنایی با صرافی ایران در ارمنستان

سفر به ارمنستان جذاب است و هزینه‌های آن مانند سفر بعضی دیگر از کشورهای منطقه اوراسیا (دو قاره اروپا و آسیا) کران نیست. برای سفر به ارمنستان می‌توان درام یا دلار خرید. اگر دلار بخرید می‌توانید آن را در ارمنستان به درام تبدیل کنید. در هر صورت، برای استعلام قیمت درام ارمنستان یا دلار آمریکا با صرافی ارمنستان ارتباط برقرار کنید و به هر اندازه که مایلید سفارش دهید.

خدمات آنلاین و تلفنی صرافی ارمنستان

راه‌های ارتباطی و هماهنگی با صرافی ارمنستان برای دریافت انواع خدمت ارزی آسان و متنوع است. این ارتباط هم از طریق تلفن و هم از طریق سایت امکان‌پذیر است:

تلفن ارمنستان ـ ایروان: (۰۰۳۷۴-۹۱-۳۳۳-۱۳۱)

ارتباط واتساپی نیز از طریق شماره ارمنستان برقرار است.

ارتباط آنلاین: www.sarafi.am

در سایت و ارتباط اینترنتی، دو گزینه تماس سریع و سفارش سریع وجود دارد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشتریان پاسخ داده شود.

خدمات حضوری: دفتر اصلی صرافی ارمنستان در ایروان، از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب به وقت ایروان.

اطلاع از قیمت درام ارمنستان و دلار آمریکا و تحویل فوری آنها در دفتر اصلی صرافی انجام می‌شود و در ایران نیز پس از ایجاد ارتباط و هماهنگی صورت می‌پذیرد. خدمات این صرافی در ارمنستان یا ایران با سرعت و در کمال امنیت انجام می‌گیرد.

سابقه پانزده‌ساله صرافی

سابقه پانزده فعالیت صرافی ارمنستان به سال ۲۰۰۶ برمی‌گردد. چهار سال بعد، یعنی سال ۲۰۱۰ این صرافی خودش را در کشور ارمنستان ثبت و فعالیت رسمی خودش را آغاز می‌کند. صرافی ارمنستان با پشتوانه پانزده سال فعالیت حرفه‌ای، حوزه خدمات خود را با ایجاد سایت صرافی ارمنستان، به بیرون از مرزها گسترش داده است و اکنون همه ایرانیان جهان می‌توانند با این صرافی ارتباط بگیرند و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

صرافی ارمنستان در ایران شعبه نزده است و نمایندگی ندارد؛ اما اعلام آمادگی کرده است تا با علاقه‌مندان که شرایط آن را دارند قرارداد یا تفاهم‌نامه همکاری بلندمدت منعقد کند. و شاید اکنون که شما این مطلب را می‌خوانید این اتفاق افتاده باشد و بهترین راه برای اطلاع از اصالت نمایندگی یا شعبه، مراجعه به سایت اصلی صرافی ارمنستان است.

فروش درام با کارت‌خوان ایرانی

ارائه خدمات صرافی به زبان فارسی و قابلیت تبدیل ریال به درام، صرافی ارمنستان را محبوب ایرانیان کرده است. در دفتر اصلی این صرافی در شهر ایروان، دستگاه پوز (کارت‌خوان) وجود دارد و افراد می‌توانند با هر یک از کارت‌های بانکی ایرانی هزینه سفارش خود را پرداخت کنند. البته خدمات ریالی صرافی ارمنستان فقط به تک شعبه مرکزی آن محدود نمی‌شود، بلکه پس از هماهنگی از طریق راه‌های ارتباطی، برای پرداخت ریالی دو راه دیگر نیز وجود دارد:

واریز ریال به حساب بانکی صرافی با استفاده از خدمات آنلاین بانک‌های ایرانی از طریق سایت یا نرم‌افزار موبایلی اختصاصی آنها.
پرداخت نقدی به حساب‌های صرافی در بانک‌های ایرانی و ارائه فیش نقدی.
قبل از خرید ارز یا هر خدمت دیگری بهتر است با صرافی ارمنستان ارتباط بگیرید و هماهنگی‌های لازم را انجام دهید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به هدف خود برسید.

فروش دلار به صورت عمده

از طریق صرافی ارمنستان می‌توانید قیمت لحظه‌ای دلار را استعلام کنید و به هر میزان که دلار نیاز دارید بخرید. ممکن است درباره تفاوت قیمت دلار در ایران و ارمنستان برایتان سؤال پیش آمده باشد. در پاسخ باید گفت که قیمت دلار در هر کشور به مسائل داخلی آن مانند منابع ارزی و شرایط اقتصادی و سیاسی مربوط است. همچنین در خرید دلار نکات مهمی وجود دارد که اگر از صرافی ارمنستان خرید کنید به شما کمک و راهنمایی خواهد شدد.

به طور کلی فرآیند خرید و فروش در سایت صرافی ارمنستان، امن و سریع است و برای آن چهار مرحله اصلی وجود دارد:

انتخاب نوع معامله و ارز و مقدار آن.
احراز هویت خریدار و ثبت سفارش وی.
پرداخت وجه سفارش توسط خریدار و نهایی شدن سفارش خرید.
انجام کامل سفارش توسط صرافی ارمنستان و راحتی خیال مشتری.
اگر به غیر از خرید یا فروش ارز به خدمت دیگری نیاز دارید آن را با صرافی ارمنستان در میان بگذارید تا شرایط عملی شدن آن را برای شما فراهم کند.

رعایت اصول حرفه‌ای و اخلاقی

یک صرافی علاوه بر فعالیت حرفه‌ای باید به اصول اخلاقی نیز پایبند باشد؛ زیرا صرافی با پول و سرمایه افراد سروکار دارد که حاصل دسترنج آنهاست یا برای هدفی تهیه شده است. مثلاً همیشه سفر به ارمنستان برای گردش یا تجارت نیست و گاهی برای تحصیل یا درمان است. البته در هر صورت، صداقت و امانت باید ملاک عمل صرافی باشد و این مثال‌ها برای نشان‌دهنده اهمیت ارزش‌های اخلاقی در صرافی است. به جز صداقت و امانت‌داری، خوش‌قولی، خوش‌اخلاقی، خوش‌رویی، رازداری و احساس مسئولیت، از دیگر اصول اخلاقی در شغل صرافی است.

صرافی ارمنستان با توجه به سابقه طولانی و فعالیت حرفه‌ای، همواره کوشیده است درستی در گفتار و پاک‌دستی در رفتار را رعایت و ثابت کند. ازاین‌رو، در خدمات خود علاوه بر سرعت و دقت، به امنیت و سلامت آن نیز دقت دارد.

پایان رپرتاژ خبری/13

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید