بهترین شرایط اقساطی خودرو:فرنام خودرو

    کد خبر :903193

خرید اقساطی محصولات سایپا، به عنوان دومین کمپانی خودروساز ایرانی به دغدغه بسیاری از متقاضیان خرید خودرو تبدیل شده است. فرقی نمی‌کند که در جستجوی طرحی برای خرید اقساطی تیبا 2 یا پراید باشید، یا لابلای صفحات وب آگهی‌های خرید اقساطی کوییک R و یا حتی خرید اقساطی شاهین را دنبال کنید، به هر حال عدم وجود طرحی با شرایط قسطی که از سوی تولیدکننده عرضه شده باشد، باعث شده است تا شرایط مراکز فروش قسطی خودرو با دقت بررسی شود تا بتوان از میان صدها طرح و آگهی، بهترین را انتخاب کرد.

اما آیا تا کنون به این موضوع فکر کرده‌اید، که چرا محصولات سایپا تا این اندازه پرطرفدار هستند؟! در ادامه این مطلب ضمن اینکه به این مساله می‌پردازیم و دلایل آن را با یکدیگر مرور می‌کنیم به بهترین شرایط،

برای خرید اقساطی تیبا 2، خرید اقساطی شاهین و خرید اقساطی کوییک R به عنوان سه نمونه از پرطرفدارترین خودروهای موجود در جاده‌های ایران خواهیم پرداخت و در نهایت معتبرترین مجموعه برای خرید خودرو به صورت اقساط را به شما معرفی خواهیم کرد.

چرا محصولات سایپا پرطرفدارند؟

سایپا، شرکت خودروسازی است که پرفروش‌ترین خودرو حال حاضر کشور، یعنی پراید را تولید می‌کند.

علی رغم اینکه بازار بدگویی به خودرویی مانند پراید همواره داغ بوده است، اما از این نکته نباید غافل شد که سایپا همواره تلاش کرده است تا به قدرت جیب مخاطبان خود فکر کند.

از این رو گزینه‌های تکامل یافته پراید و پیشرفته‌تر از آن مانند انواع مدل‌های تیبا، ساینا و حتی کوییک نیز با قیمت مناسب روانه بازار شدند.

محدوده قیمتی مناسب محصولات سایپا

بنابراین باید مهم‌ترین علت علاقه مردم به محصولات سایپا را در محدوده قیمتی معقول، مناسب و اقتصادی تولیدات این شرکت جستجو کرد.

خرید اقساطی تیبا 2 یا خرید اقساطی کوییک R از این جهت به صرفه است، که این خودروها ضمن اینکه از نظر فنی در سطح قابل قبولی قرار دارند، قیمت بسیار مناسبی هم دارند.

یعنی به راحتی می‌توان به جای خرید خودرو کار کرده شرکت‌های تولیدکننده داخلی یا وارد کننده خودروهای خارجی، یک تیبا یا کوییک صفر را سوار شد. حتی اگر لوکس سوار باشید هم خرید اقساطی شاهین، بسیار اقتصادی‌تر از خودروهایی با سطح فنی و ایمنی مشابه است.

خدمات پس از فروش گسترده

سایپا تلاش کرده است تا ثابت کند که فروش خودرو پایان ماجرا نیست و آغاز یک تعهد است. از این رو خدمات پس از فروش گسترده‌ای برای محصولاتش در نظر گرفته است.

هزینه نگهداری پایین

محصولات سایپا خودروهایی کم دردسر هستند. اگر به موقع آن‌ها را مورد سرویس دوره‌ای قرار دهید و حواستان به کیلومترهای طی شده و آب و روغن باشد، هیچ وقت در راه نخواهید ماند.

از این رو خرید اقساطی تیبا 2، خرید اقساطی شاهین و خرید اقساطی کوییک R و دیگر محصولات سایپا، هزینه تعمیر و نگهداری پایینی دارند.

اگر خودرو شما دچار نقص فنی شود، کمتر تعمیرکاری است که با چم و خم این خودروها آشنا نباشد. تازه آن هم در صورتی که شما مشمول طرح تخفیفی بهره‌مندی از خدمات پس از فروش نباشید که در آن صورت نمایندگی سایپا تمامی مراحل تعمیر را به انجام خواهد رساند.

قطعات و تجهیزات در دسترس

چنانچه خدای نکرده دچار تصادف شوید یا قطعه‌ای از خودرو شما از کار افتاده و نیاز به تعویض داشته باشد، این قطعات به وفور در بازار موجود هستند و قیمت آن‌ها نیز بسیار مناسب است.

بازار دست دوم همیشه داغ

شما امروز برای خرید اقساطی تیبا 2، خرید اقساطی شاهین و خرید اقساطی کوییک R یا دیگر تولیدات سایپا سر و دست می‌شکنید، اما اگر به هر دلیلی دو ماه بعد یا هر زمان دیگری قصد فروش خودروهای خود را داشته باشید، طولی نمی‌کشد که می‌توانید سرمایه خود را نقد کنید.

محصولات سایپا بازار دست دوم همیشه پر رونقی دارند.

بهترین شرایط برای خرید اقساطی محصولات سایپا

در ادامه به بررسی بهترین شرایط برای خرید اقساطی محصولات سایپا می‌پردازیم:

تحویل فوری

خودرویی که امروز می‌خرید، باید به سرعت به شما تحویل داده شود. شما بابت خرید اقساطی تیبا 2، خرید اقساطی شاهین و خرید اقساطی کوییک R بخشی از سرمایه خود را به عنوان پیش قسط، پرداخت می‌کنید، بنابراین حق مسلم شماست که بتوانید پشت فرمان خودرو جدیدتان بنشینید.

هیچگونه قصور و به تاخیر انداختن در واگذاری خودرو پذیرفته نیست. پس هرگز زیر بار معاملاتی که زمان چندین ماهه برای تحویل خودرو ارائه می‌دهند، نروید.

اقساط بلند مدت

هر چقدر اقساط، بلندمدت‌تر تعیین شوند، امکان بازپرداخت ساده‌تر است. بنابراین یکی از نکات مهم در تعیین بهترین شرایط خرید اقساطی محصولات سایپا، تعیین مبلغ اقساط با توجه به توان مالی خریدار و به صورت بلند مدت است.

ثبت سند به نام خریدار

شما برای شرکت در طرح‌های خرید اقساطی تیبا 2، خرید اقساطی شاهین و خرید اقساطی کوییک R قطعا مبالغی را به صورت پیش قسط و ماهانه می‌پردازید.

در برابر وجه پرداختی، فروشنده باید به شما رسید محکم ارائه دهد. برخی مجموعه‌ها مانند فرنام خودرو، سند خودرو را به نام خریدار ثبت میکنند.

بهترین مجموعه فروش اقساطی محصولات سایپا کدام است؟

اگر قصد خرید هر کدام از محصولات سایپا را دارید، مجموعه‌ای معتبرتر از فرنام خودرو نخواهید یافت.

از طرفی این مجموعه در جدیدترین طرح خود، شرایط ویژه‌ای برای علاقمندان به طرح‌های خرید اقساطی تیبا 2، خرید اقساطی شاهین و خرید اقساطی کوییک R فراهم کرده است. بخشی از این شرایط را با هم مرور کنیم:

♦ امکان خرید اقساطی محصولات سایپا و دیگر خودروسازان داخلی

♦ امکان خرید اقساطی خودرو با قیمت واقعی وبه دور از سودهای کذایی

♦ امکان دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید اقساطی خودرو

♦ امکان تعیین مبلغ اقساط بر اساس توان مالی خریدار

♦ تنظیم قراردادهای شفاف

♦ تحویل فوری

♦ ثبت سند به نام خریدار

فرنام خودرو با وجود اینکه سالهای زیادی از قدمتش نمی‌گذرد، اما صدها معامله موفق در کارنامه دارد و تاریخچه کاری آن پر از نقاط روشن است.

اگر قصد  خرید اقساطی تیبا 2، خرید اقساطی شاهین و خرید اقساطی کوییک R  را دارید همه روزه در ساعات کاری با مراکز فروش فرنام   خودرو تماس حاصل نمایید.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید