بهترین سایت دانلود چیت گیم چیس

    کد خبر :876313

دنیای چیت بازی ها امروزه بسیار گسترده تر از قبل شده است. حضوری بسیاری از بازی های آنلاین در گستره علاقه مندی های گیمر هایی که در سراسر دنیا به آن ها متصل می شوند و به صورت اینترنتی و بتل رویال به مبارزه و پیکار می پردازند باعث شده تیم های برنامه نویسی و توسعه چیت روز به روز بیشتر شوند. از این رو ایرانیان نیز سهم عظیمی از بازی های ویدیویی موبایلی و کامپیوتری و حتی کنسولی دارند و معمولا به دنبال دستیابی به بهترین چیت ها برای بازی های آنلاین هستند. اول گیم یکی از مراجع اینترنتی دانلود چیت انواع بازی های آنلاین، شوتر، اول شخص و جهان باز است.

از جمله این بازی ها می توان به پابجی، زولا و CSGO اشاره کرد. در این بین چیت ها انواع مختلفی دارند که ورژن آن ها بسته به هر بازی ممکن است متفاوت باشد. در چنین شرایطی باید در درجه اول دقت کنید که چیت موجب از کار افتادن بازی، بدن شدن آی پی و دسترسی شما نشود. در درجه دوم باید در نظر داشته باشید که برخی چیت ها هزینه دارند و به صورت رایگان قابل نصب نیستند. خوب مزیت آن ها دارا بودن امکانات خاص است که در ادامه بیشتر در این مورد کسب اطلاع می کنیم.

دانلود بهترین  چیت CSGO

در مقابل چیت سی اس گو محبوبیت زیادی دارد. چون این بازی یکی از جذاب ترین های اول شخص در دنیاست که هنوز هم پس از گذشت سال ها علاقه مندان خاص خود را دارد. شما در این بازی می توانید با دوستان خود به مبارزه پرداخت و آن را می توان سردمدار بازی های این سبک دانست.

البته این بازی برای این که چالشی تر شود نیاز به چیت خواهد داشت. چیت آن نیز انواع مختلفی دارد و چیت abitsmarter کانتر استریک گو یکی از برترین هاست. در کنار این چیت شما می توانید از قابلیت های خاصی نیز استفاده کنید. اما دلیل نام بردن از این چیت معروفیت آن است و شما باید بدانید که در حال حاضر چیت های قوی تر و کامل تری نیز برای آن منتشر شده است. از طرفی این چیت ها لازم است که در استیم نیز به درستی کار کنند و شما در اجرای آنلاین بازی ها نیز به هیچ عنوان مشکلی نداشته باشید.

از جمله دیگر موارد چیت CSGO می توان به بانی جامپ، چیت مولتی، چیت وال، نوریکویل، رنک و مدال و همین طور چیت اسکین چنجر یا تغییر پوسته اشاره کرد. از طرفی لاز است که چیت شما حتما کامل و بدون نقص باشد تا در استیم به هیچ عنوان بن نشوید.

دانلود نسخه کامل چیت زولا

بازی زولا نیز یک بازی اول شخص فوق العاده هیجان انگیز و البته ایرانی است که می توانید چیت آن را در اول گیم دانلود نمایید. چیت این بازی کمی متفاوت است و شما برای نصب و فعال سازی آن باید دقت کافی را داشته باشید. در غیر این صورت خیلی زود بن می شوید و توجه کنید که بر اساس آخرین آپدیتی که برای بازی زولا منتشر شده است چیت نیز باید هماهنگ با آن باشد. در غیر این صورت چیت توسط آنتی چیت به راحتی قابل شناسایی بوده و خیلی زود از بازی بیرون رانده خواهید شد.

از طرفی برای گیمر ها مهم است چیت پس از مدتی از دسترس خارج نشود و یا این که تقلبی یا فیک نباشد. در کانال های تلگرامی، پیج ها و سایت های زیادی ما تیتر هایی تحت عنوان چیت زولا تضمینی را بررسی کردیم. متاسفانه این چیت ها صرفا کلاه برداری بوده، شخصی به اکانت شما دسترسی پیدا کرده و یا این که بسیاری از آن ها نقش تروا یا ویروس را ایفا می کردند. شما می توانید چیت زولا وال هک، ایم بات، شیلک به سر یا هدشات اتوماتیک و همین طور هک سرعت، افزایش سرعت یا اسپید هک را به راحتی نصب کنید و از آن در نسخه جدید زولا نیز استفاده کنید.

لازم است که چیت زولا بتواند سیستم آنتی چیت فوق العاده قوی و حرفه ای شرکت سازنده بازی را دور بزند، در غیر این صورت علاوه بر این که هزینه شما هدر رفته است، ممکن است اکانت شما در بازی نیز از دسترس خارج گردد.

دانلود و نصب چیت اپکس آخرین نسخه

در اینترنت آنقدر تعداد چیت اپکس به عنوان یک بازی هیجان انگیز اول شخص زیاد است که به شما حق می دهیم سردرگم شوید. خوب بسیاری از این چیت ها عملکرد درستی ندارند، ویروس هستند و یا این که در نهایت منجر به بن شدن شما از بازی و اخراج می گردند. در این بین یک مشکل بزرگ دیگر نیز پدید می آید. چیت هایی که قیمت فوق العاده بالایی دارند و قطعا برای بسیاری از شما به صرفه نیست که آن ها را خریداری کنید. در چنین شرایطی اول گیم اقتصادی ترین قیمت ها را برای این گونه چیت ها به شما پیشنهاد می دهد. اپکس برای موبایل و دیگر دستگاه ها در دسترس است و می توانید چیت وال هک، ایم بات، نو ریکویل اپکس و… را به راحتی و به صورت آپدیت شده دانلود و نصب فرمایید. برای هر بازی چند مسئله مهم وجود دارد. یکی این که چیت روی هر سیستم و پلتفرم بازی آنلاینی به راحتی قابل نصب باشد.

دوم این که شما بتوانید چیت را در ورژن های مختلفی اجرا کنید و چیت توسط آنتی ویروس سیستم شما و یا نرم افزار آنتی چیتری که روی سرور این بازی های انلاین نصب شده است تشخیص داده نشود. از طرفی به یاد داشته باشید که برای نصب چیت شما نیاز به در دسترس قرار دادن اطلاعات حساب و سیستم خود نخواهید داشت و اگر این اطلاعات از سوی سایت فروشنده چیت از شما خواسته شود مطمئن باشید که خطری در کار است و باید احساس نا امنی کنید.

نکات مهم در مورد خرید چیت بازی های آنلاین

در هنگام خرید و نصب چیت انواع بازی های آنلاین ویدیوی باید به چند مسئله دقت داشته باشید. اول این که این چیت روی بازی شما قابل نصب و اجرا بوده و نسخه ای که در حال حاضر در دسترس است را به خوبی پشتیبانی کند. دوم این که توسط فروشگاه به شما آموزش های نصب چیت نیز ارائه گردد.

در مقابل چیت هایی هستند که در جریان کلی بازی اختلال ایجاد می کنند. موجب پیدا شدن برخی باگ ها شده و یا این که نمی توانید به چیز هایی که انتظارش را داشتید کامل دسترسی داشته باشید. مثلا یک چیت صرفا ممکن است وال هک را برای شما فراهم کند اما دیگر امکانات آن درست و قابل استفاده نباشد. در این وضعیت حتما از وب سایت هایی چیت خریداری کنید که تضمین اصالت و کارکرد را می دهند.

منبع: اول گیم

 

 

☑ این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید