بهترین سازنده انواع تابلو ترافیکی و علائم ایمنی؛ قارتال

    کد خبر :990089

آیا به دنبال بهترین تولید کننده تابلو ترافیکی هستید؟ آیا می‌خواهید برای افزایش امنیت معابر مختلف ازین تابلوها را خریداری کنید؟ آیا به دنبال صرفه جویی در قیمت هستید؟ اگر مجبور هستید که تابلوهای ایمنی را بخرید اما هنوز یک شرکت مطلوب و کار کشته را برای ساخت این سازه‌ها پیدا نکرده‌اید، با ما همراه باشید. به طور کلی تجهیزات امنیتی از جمله تابلوها و علائم ایمنی از جمله تجهیزاتی هستند که نمی‌توان نسبت به استفاده از آن‌ها بی توجه بود. این تجهیزات در انواع مختلف و برای منازل ترافیک معابر شهری و برون شهری به کار گرفته می‌شوند. برای آشنایی بیشتر با تابلوهای ترافیکی و ‌چگونگی خرید آن‌ها با ما همراه باشید.

تابلو و علائم ایمنی چیست؟

تابلو و علائم ایمنی به مجموعه‌ای از نشانه‌ها و علائمی گفته می‌شود که در مورد خطرات احتمالی که ممکن است در جاده رانندگان را با خود درگیر کنند اطلاع می‌دهد. این علائم و نشانه‌ها شامل پیام، کلمات، برخی از نمادها و تصویر هستند که در اندازه‌ها، اشکال و رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند. تمامی این تابلوها حالت استاندارد دارند و هر کدام از آن‌ها یک معنای خاص را به راننده یا کاربر ارائه می‌کنند.

هنگامی که راننده قرار است گواهینامه بگیرد، با تمامی این تابلوها آشنا شده و معنی آن‌ها را متوجه می‌شود. ممکن است این تابلوها را در محیط‌هایی که قرار است در آن کارهای مهمی انجام بگیرد یا محیط‌هایی که به ساخت و تاسیسات مشغول هستند هم قرار دهند. حتی ممکن است در برخی از اماکن طبیعی مثل دریاها ‌و صخره‌ها نیز مجبور به استفاده از تابلوها و علائم ایمنی باشید.

انواع تابلو علائم ایمنی

تابلو علائم ایمنی به ایجاد دستور العمل‌هایی می‌پردازد که در قبال استفاده از یک محیط باید انجام شود. این تابلوها در انواع مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام از آن‌ها از نظر رنگ، نماد، شکل و مواردی از این قبیل با هم متفاوت هستند.

♦ تابلوها و علائم ممنوعیت

علائم ممنوعیت همان طور که از نامشان پیدا است، خبر از خطر می‌دهند. این علائم شما را از انجام کاری که به شما آسیب می‌رساند، منع می‌کنند. معمولا علائم و تابلوهای ایمنی را در رنگ قرمز و سفید و به شکل دایره طراحی می‌کنند. یک خط مورب قرمز هم از قسمت میانی این تابلوها می‌گذرد. یکی از مهم‌ترین تابلوها و علائم ایمنی که امروزه به کار گرفته می‌شوند، همین تابلوهای ممنوعیت هستند.

♦ علائم اجباری

علائم اجباری همان علائمی هستند که شما را ترغیب به انجام یک کار می‌کنند. این علائم معمولاً با رنگ آبی نشان داده می‌شوند. شکل تابلوهای اجباری دایره‌ای است و حاشیه سفید در آن‌ها دیده می‌شود. در واقع با استفاده از این تابلوها دستورالعمل‌هایی به کاربران ارائه می‌شوند که جهت حفاظت از جان و مال باید مورد استفاده قرار بگیرند.

♦ علائم هشدار دهنده

نوع دیگری از تابلوها و علائم ایمنی را علائم هشدار دهنده تشکیل می‌دهند این علائم شما را از یک خطر آگاه می‌کنند هیچ دستورالعملی را در اختیارتان قرار نمی‌دهند با مشاهده تابلوهای هشدار دهنده باید آماده حفاظت از خود و جانتان باشید معمولاً این علائم را به شکل مثلثی طراحی می‌کنند و از رنگ‌های مشکی زرد و ساخت آن‌ها استفاده می‌کنند.

♦ علائم وضعیت ایمن

آخرین نوع از تابلوها و علائم ایمنی را علائم وضعیت ایمن تشکیل می‌دهند. این علائم به رنگ سبز طراحی می‌شوند و برای رسیدن به یک وضعیت ایمن به شما کمک می‌کنند. در مناطقی که نیاز باشد به استانداردهای موجود توجه کنید، می‌توانید از این علائم بهره بگیرید.

تابلوهای ترافیکی

تابلوهای ترافیکی همان تابلوها و علائمی هستند که در اقصی نقاط کشور یافت می‌شوند. این تابلوها برای ایمن کردن مسیرها مورد استفاده قرار می‌گیرند. در مواقعی هم به هدایت مسیر می‌پردازند. تمامی تابلوهایی که به هنگام عبور از یک مسیر مشاهده می‌شوند، تابلوهای ترافیکی هستند. این تابلوها نیز دارای انواع مختلفی هستند. تابلوهای هشدار دهنده، بازدارنده و تابلوهای انتظامی این تابلوها را تشکیل می‌دهند. چنانچه قصد خرید هر کدام از آن‌ها را دارید، باید ابتدا نیاز خود را شناسایی کنید. سپس به دنبال یک تولید کننده منصف و معتبر مثل شرکت قارتال باشید. در مرحله بعد می‌توانید با مشاوره‌هایی که دریافت می‌کنید، به ثبت سفارشات خود بپردازید. مشاورین قارتال همواره آماده برقراری ارتباط با شما عزیزان هستند.

مزایای استفاده از تابلو ترافیکی و علائم ایمنی

قطعا استفاده از تابلو و علائم ایمنی دارای مزایای زیادی است که همواره بر آن تاکید می‌شود. با استفاده از این علائم می‌توانید ریسکی را که در یک منطقه متوجه شما می‌شود را بشناسید. سپس نسبت به برطرف کردن این ریسک اقدام کنید. همچنین وجود این علائم در معابر مختلف و در مراکز مختلف باعث می‌شوند که افراد محتاط‌‌‌‌تر عمل کنند. مثلا اگر در مکانی علائم چاه قرار گرفته است، فرد تلاش می‌کند طوری عبور کند که در چاه نیفتد. به همین دلیل است که افراد با ساخت این تابلوها و علائم به از بین بردن حوادث می‌پردازند. در واقع با صرف هزینه برای خرید تابلوهای ترافیکی یا ایمنی می‌توانید از هزینه‌هایی که متوجه مال و ‌جان شما می‌شوند، بکاهید. البته باید بهترین تولید کننده تابلو ترافیکی در تبریز را انتخاب کنید تا محصولاتی باکیفیت را تحویل بگیرید.

نکات مهم در استفاده از علائم ایمنی و تابلوهای ترافیکی

چندین نکته مهم وجود دارند که به شما به هنگام استفاده از تابلو و علائم ایمنی باید به آن توجه کنید. این نکات عبارتند از:

♦ به هنگام ساخت این تابلوها تنها به قرار گرفتن علائم ایمنی اکتفا نکنید بلکه لازم است که میزان خوانا بودن و میزان نورپردازی آن را نیز در نظر بگیرید. معمولا این علائم را به شکل شبرنگ تولید می‌کنند تا قابلیت دید آن‌ها در شب هم فراهم باشد.

♦ تابلوها و علائم ترافیکی و ایمنی باید به طور استاندارد ساخته شوند. لازم است که این تابلوها در ابعاد مناسب ساخته شوند تا بتوانند میزان خطرات مالی و‌ جانی را کاهش دهند.

♦ به هزینه ساخت تابلو هم توجه کنید. اگر بتوانید مرکزی منصف برای ساخت و تولید انواع تابلو و علائم ایمنی را بیابید، قطعا صرفه جویی در هزینه‌ها نیز انفاق خواهد افتاد. با توجه به این که قیمت از فاکتورهای مهم ساخت یک تابلو است، باید به این نکته بیش از سایر نکات توجه داشته باشید.

قارتال؛ ساخت تابلوها و علائم ایمنی با کیفیت بالا

برای این که بتوانید بهترین تابلو و علائم ایمنی را خریداری کنید، لازم است که بهترین مراکز تولید و فروش را هم انتخاب نمایید. قارتال یکی از همین مراکز به شمار می‌آید که حسن سابقه طولانی مدتی دارد. این تولیدی به دلیل این که تجربه بالایی در زمینه ساخت تابلو و علائم ایمنی دارد، راهکارهایی را برای انتخاب بهترین تابلو به شما ارائه می‌کند. در واقع می‌توان گفت که قارتال بزرگترین تولید کننده تابلو ترافیکی و علائم  ایمنی در شمالغرب کشور است.

کارگاه تولیدی قارتال با اشراف کامل نسبت به نکات استاندارد و همچنین با اشراف بر آیین نامه‌هایی که در زمینه ساخت تابلو و علائم ایمنی وجود دارند، به ساخت این تجهیزات می‌پردازد. همچنین متخصصین اجرای این تابلوها در قارتال بر این امر واقف هستند که باید یک تابلو و یک نشانه ایمنی را چگونه در یک محیط اجرا کنند. اصلا در چه محیط‌هایی می‌تواند از این تابلوها استفاده کرد. چنانچه این تابلوها با اطلاع کامل از این موارد ساخته شوند، بسیاری از مشکلاتی که در جاده‌ها به وجود می‌آیند را از بین خواهند برد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید