بهترین روش های افزایش فروش با سئو سایت

    کد خبر :1042437

روش های زیادی برای افزایش فروش وب سایت وجود دارد. یکی از مهم ترین فرآیندهایی که درآمد یک سایت را افزایش می دهد، سئو سایت است. امروزه همه مدیران کسب و کارها، دانشجویان و افرادی که تایم آزاد برای کسب و کار دارند، به دنبال شرکت در دوره آموزش سئو و یادگیری این حوزه کاری بسیار ارزشمند، هستند.

در ادامه مهم ترین روش های افزایش فروش با سئو را به شما شرح می دهیم:

تمرکز بر روی سئو محلی (افزایش مشتریان حضوری)

اولین کار برای ۱۰۰ برابر شدن درآمد سایت تلاش برای معروفیت در یک منطقه یا شهر است. بهتر است فروش خود را مرحله به مرحله جلو برده به این صورت که اول در شهر و سپس استان خود معروف شده و به محبوبیت میان مشتریان خود برسید. در این صورت هم استانی ها و شهری هایتان شما را شناخته و به تدریج شما را به گردشگران نیز معرفی خواهند کرد. در نتیجه شناخت شما به دیگر شهر ها رسیده و افراد بیشتری شما را شناخته و فروش شما بیشتر می شود.

تمامی این موارد تحت عنوان بخش به نام سئو محلی (لوکال) در دوره سئو به شما آموزش داده می شود.

طراحی سایت سئو شده

برخلاف تفکر بسیاری از افراد که سئو سایت را مربوط به بعد از طراحی سایت می دانند، باید ذکر شود از ابتدای خرید دامنه و هاست سئو آغاز می شود. طراحی سایت را به شرکتی که اصول سئو را بلد بوده و در این زمینه متخصص است، بسپارید.

پیشنهاد می شود خود افرادی که صاحب کسب و کار هستند، نیز دوره آموزش سئو را بگذرانند تا اطلاعات کافی در این راستا داشته باشند. در نتیجه با انجام این کار ها سایت شما خیلی زودتر در نتایج صفحه اول گوگل بالا خواهد آمد. این اتفاق تأثیر زیادی در افزایش چند برابری درآمد سایت خواهد شد.

انتشار نظرات مشتریان

یکی از بخش های خیلی مهم در افزایش درامد سایت کامنت مارکتینگ است. از مشتریان بخواهید بعد از استفاده از خدمات شما یا تهیه محصول نظرات خود را منتشر کنند تا دیگران از آن ها استفاده کنند. نظرات و کامنت های افراد در این فروشگاه ها سبب جلب اعتماد مشتریان بیشتر شده و آن ها با خیالی راحتتر می توانند تصمیم گرفته و اقدام به خرید کنند.

نقد و بررسی محصولات و خدمات

محصولات و خدماتی که ارائه می دهید را خودتان نقد کنید. محصولات خود را از دید تخصصی معرفی کرده و نقاط مثبت آن را بدون هیچ اغراقی و به صورت واقعی برجسته کنید. با این کار مشتریان راحتتر به شما اعتماد کرده و تصمیم گرفتن برای خرید برایش راحتتر می شود.

استفاده از تصاویر جذاب و بهینه

مهمترین چیزی که در نگاه اول مشتری را جذب می کند، تصاویر محصولات است. وقتی فردی وارد سایت می شود، اولین کار بررسی تصاویر است. بهتر است از محصولات یا خدمات خود عکس واقعی بگذارید تا فرد اعتماد بیشتری برای خرید داشته باشد؛ همچنین باید کمک به سئو باید از تصاویر بهینه و کم حجم استفاده شود. با یاد داشتن اصول سئو این کار راحت بوده و نتایج بهتری را کسب خواهید کرد.

با شرکت در دوره آموزش سئو رایگان برندهای برتر همچون نیوسئو می توانید سایت خود را بر مبنای سئو بهینه سازی کرده و درآمدتان را افزایش دهید.

بالا بردن سرعت سایت

بالا بودن سرعت سایت مشتریان را صفحه نگه داشته و آن ها را به خرید ترغیب می کند. اگر سایتی به کندی لود شود، حوصله کاربر سر رفته و بعد از چند ثانیه کوتاه، از سایت خارج می شود. با استفاده از خدمات افزایش سرعت سایت می توانید در صفحه اول گوگل و لینک های برتر مدت بیشتری بمانید. بنابراین جذب مشتری بیشتر شده و فروش نیز بیشتر خواهد شد.

نیوسئو مرجع برتر ارائه دهنده دوره آموزش سئو در ایران، درباره سرعت سایت این موارد را گفته است:

“آن دسته از وب سایت هایی که سرعت بارگذاری بالایی داشته باشند، جزو مواردی محسوب می شوند که اهمیت زیادی به بهبود تجربه کاربری داده اند؛ از آنجایی که گوگل به این مسئله اهمیت زیادی می دهد، این وب سایت ها را در نتایج خود، در بین رنک های برتر قرار می دهد. دوره سئو شامل برترین تکنیک های بهینه سازی سرعت وب سایت است که با پیاده سازی آن ها می توانید در سریع ترین زمان ممکن، به رتبه های برتر دست پیدا کنید.”

انتخاب درست کلمات کلیدی

در سئو سایت برای افزایش ورودی و فروش سایت، باید کلمات کلیدی درستی را انتخاب کرده و بر روی آن ها تمرکز کنید. کلمات کلیدی همان واژه هایی است که مشتری آن را جستجو می کند تا از خدمات شما استفاده کند. با انتخاب کلمات کلیدی درست مخاطبینی را که به خدمات شما نیاز دارند، را هدف گرفته و فروش خود را بیشتر کنید. این موارد همگی در دوره آموزش سئو آموزش داده می شود و پیشنهاد ما شرکت در این دوره ها است.

تأثیر سئو بر افزایش درآمد سایت

همه افرادی که کسب و کاری دارند، به دنبال راه اندازی سایت هستند تا محصولات خود را بیشتر و بهتر به مشتریان معرفی کنند. در ابتدای راه اندازی سایت و دیده شدن آن باید کاری کرد که صفحه سایت در نتایج صفحه اول گوگل حضور یابد.

با انجام سئو اصولی و انجام اقدامات مربوطه در این راستا، اعتبار سایت خود در نزد گوگل افزایش داده تا در فهرست ۱۰ سایت برتر قرار گرفته و در صفحه اول به کاربر نشان داده شوید. در دوره آموزش سئو برندهای مرجع مانند نیوسئو تمام نکات مهم در این زمینه به شما آموزش داده شده و با استفاده درست از آن ها بدون شک فروشتان ۱۰۰ برابر بیشتر خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید