بهای جهانی طلا امروز پنجشنبه در بازارهای جهانی

    کد خبر :738522

قیمت هر اونس طلا روز پنجشنبه با 1.14 درصد افزایش به 1937 دلار و 65 سنت رسید. قیمت طلا در معاملات آتی امروز و برای تحویل در ماه دسامبر با 0.06 درصد افت به 1947 دلار و 80 سنت رسید.

شاخص ارزش دلار در برابر ارزهای رقیب امروز 0.2 درصد افت داشت و موجب ارزان تر شدن طلا برای خریدارانی شد که از ارزهای غیردلاری استفاده می کنند.

سوددهی شاخص اوراق قرضه 10 ساله دولت امریکا از بالاترین رقم یک ماه گذشته عقب نشینی کرده و موجب پایین آمدن هزینه فرصت سرمایه گذاری در بازار طلا گشته است.

3 سیاست گذار بانک مرکزی آمریکا دیروز گفتند ترمیم اقتصاد آمریکا تا زمانی که ویروس کرونا کنترل شود کند خواهد بود و شهروندان آمریکایی باید حداقل تا چند ماه به زندگی با ویروس کرونا عادت کنند.

بر اساس آخرین آمارها، تاکنون بیش از 20.45 میلیون نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و 743 هزار و 229 نفر در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

استیون منوچین وزیر خزانه داری آمریکا گفته کاخ سفید و دموکرات های کنگره ممکن است نتوانند به توافقی بر سر بسته محرک مالی مقابله با کرونا دست یابند. بن بست در مذاکرات مانع از اختصاص کمک مالی دولت به ده ها میلیون شهروند آمریکایی شده است.

به گزارش ایران جیب،قیمت های مصرف کننده در آمریکا طی ماه جولای بیش از حد انتظار افزایش داشته و این شاخص ارزیابی نرخ تورم بیشترین رشد را طی حدود 30 سال گذشته تجربه کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید