بنتلی کانتیننتال جی تی آژور معرفی شد/به یاد خودرو افسانه‌ای گرند تورر

    کد خبر :970288
کانتیننتال جی تی آژور

شرکت بنتلی یکی از خودروسازان لوکس ساز بریتانیایی به تازگی از محصول منحصربفرد و جدید کانتیننتال جی تی آژور رونمایی کرد. مدلی که برای یادبود خودرو گرند تورر سال 1953 همین شرکت ساخته شده است.

بازتاب-بنتلی کانتیننتال جی تی آژور با پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر توربودوقلو قدرت 452 اسب بخاری تولید کرده و با فناوری‌های به کار گرفته شده، می‌تواند همچون موشک زمین به زمین باشد. در واقع به مناسبت هفتادمین سال خودرو JAS 949 همین شرکت ساخته شده که رنگ آن برگرفته از رنگ همین مدل افسانه‌ای قدیمی است.

JAS 949 تنها یک نمونه از آن ساخته شد و در این بین بنتلی هم تصمیم گرفت تنها یک مدل از کانتیننتال جی تی آژور را به تولید برساند. بنتلی سعی کرده در طراحی ظرافت ساخت همان مدل افسانه‌ای را در همین نسخه نیز به کار گیرد. متاسفانه یا خوشبختانه قرار نیست کانتیننتال جی تی آژور به فروش برسد و مستقیم به موزه محصولات بنتلی منتقل خواهد شد.

کانتیننتال جی تی آژور

این شرکت برای ادای احترام به JAS 949 یا همان R-Type Continental چنین مدلی را تدارک دیده است. ناگفته نماند این خودرو بخشی از پروژه آژور کانتیننتال بنتلی بوده که همیشه یک مدل خاص به حساب آمده و توانسته موردتوجه قرار گیرد.

ناگفته نماند این نمونه همان کانتیننتال نسل جدید است که برگرفته از مدل 1953 ساخته شد. برای کسب جزئیا تکمیلی هم بهتر است به وب سایت شرکت بنتلی مراجعه کنید. این خودروساز از برندهای تولیدکننده لوکس خودرو بوده که محصولات گران قیمتی در بازار عرضه می‌کند. انتظار داریم بزودی مدل‌های ویژه بیشتری از این برند را مشاهده کنیم.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. مهردادا گفت:
    مخالفم ۲

    با ارز ۴۲۰۰بی ظهمت دوتا وارد کنید یکی برای خاتمی و یکی هم برای روحانی ، خواهشی که دارم این هست که در صندوق عقب هر کدام یک بیل بگذارید ۰ مهردادا

دیدگاهتان را بنویسید