بعضی از تذکرات سال ۹۴ و ۹۵ در برجام رعایت نشد

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ۱۱:۵۸
    کد خبر :888624
بعضی از تذکرات سال ۹۴ و ۹۵ در برجام رعایت نشد

سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز در سال ۱۳۵۶، از طریق ارتباط تصویری با مردم آذربایجان شرقی در حال برگزاری است.

رهبر انقلاب در ابتدای ارتباط تصویری با مردم آذربایجان شرقی بیان کردند:جوانهای ما به تقویت بنیه معنوی نیاز دارند. همه نیاز دارند، جوانها بیشتر و بهتر جذب میکنند معنویت را.جوانان را توصیه میکنم فرصت امروز را که نیمه ماه رجب است، مغتمم بشمارند. بدون روزه هم میتوان اعمال ام داوود را به جا آورد.این معنویت شما جوانان، به زندگی‌تان و انقلاب برکت می‌بخشد.

ایشان بیان کردند: ۲۹ بهمن تبریز، ابتکاری برای سنت چهلم‌گیری مبارزات انقلابی بود.تبریز مرکز تعلیم ایستادگی برای ملت ایران است.

رهبر انقلاب در ارتباط تصویری با مردم آذربایجان مطرح کردند: استمرار، یکی از امهات حرکت امام خمینی بود.امام در همان گامهای پس از پیروزی انقلاب و حتی پس از بیماری جسمی، این مساله قدمهای پی در پی و استمرار هدف‌های انقلابی را پی گرفتند و از یاد نبردند و این باعث شد دشمنان به هدف خود نرسند.

رهبر انقلاب در ارتباط تصویری با مردم آذربایجان گفتند: ما در این مسائل مربوط به آینده و بلندمدت، اگر امروز کوتاهی کنیم در آینده مشکل خواهیم داشت.

به گزارش برنا، رهبری فرمودند: در قضایای برجام در سال ۹۴ و ۹۵ ایرادی که بنده میگرفتم این بود که یک نکاتی باید در برجام رعایت میشد که مشکلات بعدی پیش نیاید. اعتراض من عمدتا به این بود. من میگفتم این نکات را باید در نظر بگیریم. در تذکرات هم آن را مکرر گفتم. خب بعضی از اینها در نظر گرفته نشد، مورد توجه قرار نگرفت این مشکلات بعدی پیش آمد که خب همه مشاهده میکنند. بنابراین نگاه به آینده مهم است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید