فرمانده سپاه خراسان جنوبی:

بسیجیان تاکنون صبر و تحمل کرده‌اند اما اگر موضوع ادامه یابد از دست ما خارج خواهد شد

  • سیاسی
  • یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ ۱۰:۱۸
    کد خبر :950173
بسیجیان صبر و تحمل

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: بسیجیان آمادگی دارند در مقابل جریان فتنه محکم بایستند و منتظر دستور هستند تا اقدام کنند اما درحال حاضر دعوت به صبر و تحمل شده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: بسیجیان آمادگی دارند در مقابل جریان فتنه محکم بایستند و منتظر دستور هستند تا اقدام کنند اما درحال حاضر دعوت به صبر و تحمل شده‌اند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا مهدوی شنبه‌شب در نشست هم‌اندیشی مسئولان و فرماندهان بسیج دانشجویی خراسان جنوبی افزود: این روزها روزهای سختی است که حتی در بسیج دانشجویی با آن مواجه هستیم و بسیجیان استخوان در گلو و با عصبانیت از وضعیت ‌موجود، بسیاری از مسائل و مشکلات را تحمل کرده و در مظلومیت به سر می‌برند.

وی اظهار داشت: جریان فتنه هر چه می‌توانند در سطح دانشگاه‌ها و جامعه به بسیجیان‌ توهین‌ کرده و به آنها برچسب‌های ناروا و متعدد می‌زنند و تفکر و روشی که یک ارزش است را نیز به سخره می‌گیرند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تاکید کرد: بر اساس مصلحت‌هایی که وجود دارد بسیاری از بسیجیان شرایط را تحمل می‌کنند، در شرایطی که فتنه در بسیاری از دانشگاه‌ها جولان می‌دهد خیلی‌ها خواهان این هستند اقدام انقلابی انجام بدهند اما می‌گوییم تحمل کنند که امیدواریم با صبر و بصیرت از این وضعیت رها شویم.

وی عنوان کرد: اینکه بسیجیان صبر کرده‌اند به معنای این نیست که نمی‌توانند کاری انجام دهند بلکه معتقدند بسیاری از دانشجویان و نوجوانان فریب خورده و تحت هیجانات داخلی و نقشی که امپراطوری رسانه‌ای در فضای مجازی دنبال می‌کند، قرار دارند که در شان و تراز دانشگاه و دانشجو نیست.

سردار مهدوی یادآور شد: خواهش ما این است که مسئولان و روسای دانشگاه‌ها، نهاد نمایندگی و حراست دقت بیشتری داشته باشند، امیدواریم هر چه زودتر این‌ جریان‌ فتنه تمام شود و گول‌خوردگان به دامن انقلاب و نظام برگردند و دانشجویان در کلاس‌های درس حاضر شوند.

وی گفت: دشمن همچنان در فضای مجازی در حال تبلیغات سوء بوده و به راحتی دست برنخواهند داشت اما نقش مسئولان دانشگاه است که بیشتر از گذشته پای‌کار بیایند و جلوی دانشجویان اندکی که امنیت دانشگاه را بر هم می‌زنند را بگیرند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: از استاندار خراسان جنوبی به عنوان رییس شورای تامین درخواست داریم این مطالبه را از روسای دانشگاه‌ها و دست‌اندرکاران دانشگاهی داشته باشید.

وی تصریح کرد: تاکنون بسیجیان صبر تحمل کرده‌اند اما اگر موضوع ادامه یابد از دست ما خارج خواهد شد، امیدواریم با تدابیر و توصیه‌هایی که خواهید داشت این وضعیت را به‌زودی ساماندهی کنید.

فرمانده بسیج دانشجویی خراسان‌ جنوبی هم گفت: بعد از گذشت ۲ سال و نیم از تعطیلی دانشگاه‌ها و تدریس و آموزش در فضای مجازی، امسال دانشگاه‌ها با حضور دانشجویان رونق خوبی پیدا کرده است.

سرهنگ موسوی زاهد افزود: حضور دانشجویان به فعالیت‌های بسیج دانشجویی رنگ و بوی تازه‌ای داده است و از ابتدای مهرماه یکی از مهمترین برنامه‌ها، جذب دانشجویان بسیجی بود.

وی بیان کرد: برای دانشجویانی که سال‌های قبل فعالیت داشته‌اند از بهمن ماه ۱۴۰۰ برنامه‌های تشکلی از قبیل راهیان نور با ظرفیت ۵۰۰ نفر، اردوهای عهد خدمت جهادی در شهرستان‌های مرزی و حاشیه شهرها و سایر برگزار شد.

فرمانده بسیج دانشجویی خراسان‌ جنوبی اظهار داشت: همچنین جمعیت دانشجویی امام حسن(ع) با محوریت پرداختن به موضوعات جهادی، تربیتی، آموزشی و عمرانی در سطح دانشگاه‌ها فعالیت می‌کند.

وی تصریح کرد: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری از جریان دانشجویی بحث حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و تلاش برای رسیدن به این آرمان‌ها است که ما نیز این مهم را تکلیف خود می‌دانیم.

سرهنگ موسوی‌زاهد با اشاره به تشکیل شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی عنوان کرد: در قالب این شورا، دانشجویان وظیفه خود می‌دانند مطالباتی از مسئولان داشته باشند و از استاندار درخواست داریم اولین جلسه در خدمت استاندار باشیم.

وی یادآور شد: بسیج دانشجویی بعد از گذشت بیش از ۲ سال اکنون نیازمند اهتمام همه دستگاه‌های اجرایی و حمایت مسئولان است تا بتوانیم برنامه‌های خوبی برای دانشجویان داشته باشیم.

فرمانده بسیج دانشجویی خراسان‌ جنوبی گفت: تقاضا داریم در جلساتی که در سطح استان برگزار می‌شود جایگاه ویژه‌ای برای نخبگان دانشجو تعیین شود تا بتوانند ایفای نقش کرده و برکات خوبی برای استان در پی داشته باشد.

ایرنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید