بزرگترین مزرعه بادی جهان ساخته شد

    کد خبر :937170
مزرعه بادی

Orsted گزارش می دهد که بزرگترین مزرعه بادی جهان با نام Hornsea 2، اکنون به طور کامل عملیاتی شده است. مزرعه بادی فراساحلی 1.3 گیگاواتی متشکل از 165 توربین بادی واقع در 89 کیلومتری سواحل یورکشایر است که به بیش از 1.4 میلیون خانوار در بریتانیا انرژی تجدیدپذیر مقرون به صرفه، پاک ارائه می کند.

بازتاب-‌این مزرعه بادی در کنار مزرعه بادی قبلیHornsea 1 قرار دارد که روی هم می‌تواند برق 2.5 میلیون خانه را تامین کند و کمک قابل توجهی به هدف دولت بریتانیا برای تولید 50 گیگاوات انرژی بادی دریایی تا سال 2030 داشته باشد.

Hornsea منطقه ای از دریای شمال بوده که بیش از 2000 کیلومتر مربع را پوشش می دهد، باید شامل Hornsea 3 نیز شود. پروژه 2.8 گیگاواتی قرار است به دنبال Hornsea 2 عملیاتی شود، زیرا دولت بریتانیا اوایل سال جاری قراردادی را منعقد کرد. تنها در پنج سال گذشته، Orsted قراردادهای عمده ای را با نزدیک به 200 تامین کننده بریتانیایی منعقد کرده است. Orsted تا به امروز 4.5 میلیارد پوند در زنجیره تامین بریتانیا سرمایه گذاری کرده است و انتظار دارد در دهه آینده 8.6 میلیارد پوند دیگر سرمایه گذاری کند.

Orsted در حال حاضر دارای 13 مزرعه بادی فراساحلی در بریتانیا است که 6.2 گیگاوات برق تجدیدپذیر را در اختیار بریتانیا قرار می دهد که برای تامین انرژی بیش از 7 میلیون خانه کافی است.

Hornsea 2 سهم قابل توجهی در جاه طلبی جهانی Orsted برای نصب 30 گیگاوات نیروی بادی دریایی تا سال 2030 دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید