برگزیدگان جایزه نهال فین‌تک ۱۴۰۲ معرفی شدند

    کد خبر :1056084

برگزیدگان چهارمین جشنواره نهال فین‌تک در هفت دسته‌بندی مرتبط به حوزه فناوری‌های مالی معرفی شدند.

به گزارش بازتاب به نقل از پیوست، چهارمین جشنواره نهال فین‌تک در هفت دسته‌بندی بررسی و انتخاب افراد تاثیرگذار در صنعت، بررسی و انتخاب راهکارها و محصولات نوآورانه شرکت‌های فعال در صنعت، معرفی استارت‌آپ‌ها منطبق با معیارهای ارزیابی و انتخاب استارت‌آپ‌های برتر، بخش تولیدکنندگان محتوای رسانه‌ای، آموزشی یا تحلیلی در صنعت مالی، معرفی بلاگر برتر حوزه مالی و فین‌‌تک، کسب‌وکارهای تاثیرگذار حوزه فین‌تک دسته کسب‌‌وکارهای بزرگ و متوسط و کسب‌وکارهای تاثیرگذار حوزه فین‌تک دسته کسب‌‌وکارهای کوچک و استارت‌آپی،نهادهای تاثیرگذار حوزه فین‌تک، کاندیداهای تولیدکننده محتوا در حوزه مالی و فین‌تک، دسته بلاگر (انسان‌رسانه)، رسانه‌ها و تولیدکنندگان محتوا در حوزه فین‌تک، دسته رسانه، رویداد و پادکست مرد تاثیرگذار حوزه فین‌تک و زن تاثیرگذار حوزه فین‌تک انتخاب و اعلام شدند‌.

جایزه نهال فین‌تک در دسته کاندیداهای رسانه‌ها و تولیدکنندگان محتوای حوزه فین‌تک، به دلیل تهیه گزارش، اطلاع‌رسانی و پوشش اخبار حوزه فین‌تک به «رسانه پیوست» تعلق گرفت.

جایزه نهال‌فین‌تک در دسته زن تاثیرگذار حوزه فین‌تک در سال ۱۴۰۲ هم به دلیل پیگیری اتفاقات و چالش‌های حوزه فین‌تک از طریق روزنامه‌نگاری و فعالیت رسانه‌ای مستمر به مهرک محمودی، سردبیر پیوست تعلق گرفت.

جایزه نهال فین‌تک در دسته مرد تاثیرگذار حوزه فین‌تک در سال ۱۴۰۲ به دلیل فعالیت در زمینه سرمایه‌گذاری جسورانه و خصوصی و فعالیت در زمینه توسعه اکوسیستم استارت‌اپی به‌ویژه در بخش زیرساخت‌های صنعت فین‌تک و اینشورتک به تیم لطیف، مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری مکس تعلق گرفت.

رتبه اول جایزه نهال فین‌تک در دسته کسب‌وکارهای تاثیرگذار حوزه فین‌تک در سال ۱۴۰۲ دسته کسب‌وکارهای بزرگ و متوسط به دلیل همکاری با کسب‌وکارهای لندتک در راستای توسعه وام خرد، ارائه وام فوری و بدون ضامن به کاربران، اضافه کردن سرویس برگشت پول به بلوبانک‎ تعلق گرفت.

رتبه دوم جایزه نهال فین‌تک در دسته کسب‌وکارهای تاثیرگذار حوزه فین‌تک در سال ۱۴۰۲، دسته کسب‌وکارهای بزرگ و متوسط به دلیل پوشش ۶ میلیون کاربر، خرید و فروش تعهدی، استیکینگ، ایجاد صرافی غیرمتمرکز نوبیدکس به نوبیتکس تعلق گرفت.

رتبه سوم جایزه نهال فین‌تک در دسته کسب‌وکارهای تاثیرگذار حوزه فین‌تک در سال ۱۴۰۲، دسته کسب‌وکارهای بزرگ و متوسط به دلیل ارائه اعتبار مالی خرد به ۳.۵ میلیون نفر و توسعه مفهوم BNPL در ایران به «اسنپ‌پی» تعلق گرفت.

‏جایزه اول نهال فین‌تک در دسته تولیدکننده محتوا در حوزه مالی و فین‌تک، دسته بلاگر (انسان‌رسانه) به دلیل اطلاع‌رسانی در حوزه رمزارز به «ضیا صدر» تعلق گرفت.

جایزه دوم این دسته هم به دلیل همکاری در تدوین آیین‌نامه اینشورتک بیمه مرکزی، تولید گزارش‌های آماری حوزه اینشورتک و اطلاع‌رسانی در حوزه اینشورتک در صفحات شخصی خود (لینکدین و توئیتر) به لیدا هادی تعلق یافت.

جایزه نهال فین‌تک در دسته کسب‌وکارهای تاثیرگذار حوزه فین‌تک سال ۱۴۰۲، دسته کسب‌وکارهای کوچک و استارت‌آپی به «بیت هوم» پلتفرم سرمایه‌گذاری مسکن تعلق گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید