برگزاری اولین نشست هم‌اندیشی بازطراحی و اصلاح ساختار نظام سلامت

    کد خبر :663129
برگزاری اولین نشست هم‌اندیشی بازطراحی و اصلاح ساختار نظام سلامت

رییس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت از برگزاری اولین نشست تخصصی هم اندیشی بازطراحی و اصلاح ساختار نظام سلامت در ستاد وزارت بهداشت خبر داد.

 

دکتر رحمت الله پاکدل با بیان اینکه نشست تخصصی هم اندیشی بازطراحی و اصلاح ساختار نظام سلامت به ریاست معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت برگزار شد، یادآور شد: جمعی از صاحبنظران، اندیشمندان، روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی، مدیران ارشد وزارت بهداشت و مدیران دیگر سازمان‌های متولی امر در این نشست هم‌اندیشی حضور داشتند و دیدگاه‌های خود را در زمینه اصلاح و بازطراحی ساختار سازمانی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی کشور مطرح کردند.

 

وی افزود: در این نشست سید کامل تقوی نژاد – معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت – خواستار برگزاری منظم و مستمر این نشست‌ها و تشکیل جلسات کارشناسی و فنی در راستای اصلاح و بازنگری ساختار ستاد وزارت و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور شد.

 

به گزارش وبدا، وزیر بهداشت در ابلاغیه‌ای خطاب به معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت، بر تشکیل و برگزاری نشست های کارشناسی با هدف ارائه پیشنهاد تغییرات ساختاری در کلیه واحدهای تابعه، تاکید و تصریح کرد: این پیشنهادها با تایید نهایی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی در قالب صورتجلسه‌ای برای او ارسال می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید