برگزاری اردوهای علمی برای معلم‌های کشورهای مختلف

    کد خبر :631505

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان از توافق برای برگزاری اردوهای علمی در حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی و فناوری نانو برای کشورهای مختلف خبر داد.

 

فاطمه مهاجرانی درباره برگزاری المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی و فناوری نانو از سوی ایران اظهارکرد: در برنامه کمربند و جاده در کشور چین و طبق توافق انجام‌شده برای بنیان‌گذاری دو المپیاد «سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی» و «فناوری نانو» از سوی جمهوری اسلامی ایران، اردوهای علمی برای معلم‌های کشورهای مختلف و باهدف چگونگی گسترش این علوم در بین دانش آموزان برگزار خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: در اردوی کمربند و جاده پروپوزال برگزاری و بنیان‌گذاری دو المپیاد یادشده ارائه شد و ایران آمادگی کامل برای برپایی این رویدادهای مهم علمی را دارد.

 

به گزارش ایسنا،مهاجرانی با اشاره به تجربه برگزاری چندین المپیاد جهانی در ایران بیان کرد: تجارب موفقی درزمینه علوم نانو و سلول‌های بنیادی در ایران وجود دارد که با بهره‌گیری از دستاوردهای ایران در این علوم، بستر لازم برای میزبانی این المپیادها را در سطح جهانی داریم، بنابراین دبیرخانه جهانی این المپیادها در جمهوری اسلامی ایران تشکیل می‌شود.

 

به گزارش معاونت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش‌وپرورش،رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان گفت: برای المپیاد صنایع‌دستی هم گفتگو شده است اما به دلیل تنوع موضوعات و نیاز به بحث بیشتر تصمیم‌گیری به جلسات آینده موکول شد، ایران پیشنهاددهنده جهانی این سه المپیاد است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید