برندهای چینی بهداشتی در آی بس

    کد خبر :909168

آی بس نمایندگی مروارید و گلسار و کرد

یکی از تغییرات اساسی زندگی انسان ها از گذشته تا به امروز یکجا نشینی و ساخت خانه می باشد. یکی از پرکاربردترین بخش های هر خانه­ی سرویس بهداشتی است. در سرویس های بهداشتی از محصولات توالت زمینی، توالت فرنگی و روشویی با پایه و روشویی کابینتی و… استفاده می شود که اغلب آن ها از جنس چینی بهداشتی ساخته می شود. در این گزارش به نقل از آی بس به بررسی سه برند معتبر چینی بهداشتی مروارید و چینی بهداشتی گلسار و چینی کرد می پردازیم.

چینی بهداشتی مروارید

چینی بهداشتی مروارید از سال 1368 فعالیت خود را با برند مروارید با ظرفیت 3000 تن در سال در تفت یزد شروع کرد. چینی بهداشتی مروارید طی سال های بعد با بکارگیری نیروهای با تجربه و متخصص، توسعه منابع انسانی ماهر، دستیابی به دانش فنی روز، استفاده از مواد اولیه مرغوب و تاکید بر حفظ محیط زیست و در نظر گرفتن کاهش مصرف آب در طراحی محصولات خود، موفق شده است.

از جمله محصولات مطرح چینی بهداشتی در بازار می توان به توالت فرنگی سانتا و مگا و کاتیا و رومینا و… نام برد. آی بس پیشنهاد می دهد، محصولات چینی بهداشتی مروارید را از فروشگاه های معتبر و نمایندگی مروارید تهیه کنید.

چینی بهداشتی گلسار فارس

کارخانه شركت گلسار فارس همانطور که از نام آن مشخص است در استان فارس و شیراز مستقر می باشد. شرکت گلسار در سال 1363 در حوزه چيني‌آلات بهداشتي به ثبت رسيد و در سال 1372 مورد بهره‌برداري قرار گرفت. شركت گلسار فارس با به کارگیری پرسنل بهره ور و دانش فني بالا و با اتكا به تجربيات و يادگيريهاي حاصل از رقابت و حضور موثر در بازارهاي داخلي و خارجي، ارتقا كيفيت محصولات و گسترش تعداد توليدات را جزو اهداف خود قرار داده است. از جمله محصولات مطرح برند گلسار در بازار عبارتند از: توالت فرنگی پارمیس ، وینر و آلتو می باشد.

با توجه به شبکه گسترده چینی گلسار در سطح کشور و ارتباط مطلوب، پیشنهاد آی بس به شما این است که از مراکز معتبر و نمایندگی گلسار تهیه کنید.

چینی بهداشتی کرد

کارخانه چینی کرد در سال ۱۳۶۲، واقع در کرمانشاه تاسیس شده است تا با طراحی و عرضه انواع چینی بهداشتی باکیفیت به نیازهای داخلی پاسخ دهد. چینی کرد بخشی از محصولاتش را به بازار کشورهای خاورمیانه، اروپا و شمال آفریقا عرضه کند. شرکت چینی کرد مدعی است که سه فاکتور مهم محصولات چینی‌کرد را متمایز کرده است که عبارتند از: طراحی نوآورانه، تکنولوژی منحصربه‌فرد و کیفیت مثال‌زدنی.

از جمله محصولات مطرح چینی کرد عبارتند از: توالت فرنگی فلوریا ، آنتوریوم و آرتا و… محصولات روشویی دیواری کرد نیز در بازار جایگاه ویژه ای دارند. آی بس به شما پیشنهاد می کند که محصولات کرد را از مراکز معتبر و نمایندگی کرد تهیه کنید.

آی بس

فروشگاه اینترنتی آی بس افتخار این را دارد که به عنوان تخصصی ترین فروشگاه اینترنتی فروش محصولات چینی کرد در سطح کشور و محصولات مروارید و گلسار و کرد توانسته با قیمت مناسب و تامین کالا به موقع هم در سطح مصرف کننده نهایی و هم در سطح سازندگان پروژه های ساختمانی و هم در سطح همکاران عرضه نمایید.

همچنین با توجه به تشکیل تیم بازسازی حمام و بازسازی سرویس بهداشتی و نمایندگی محصولات مرتبط از جمله چینی بهداشتی مروارید و گلسار و کرد و شیرآلات و اکسسوری و …. توانسته ایم در بیشتر پروژه های ساختمانی به عنوان پیمانکار منتخب مجری پروژه باشیم. کارشناسان آی بس به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته آماده پاسگویی شما هستند، خط ویژه آی بس 91018986-021 منتظر تماس شما هستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید