عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران:

برنج‌های شهروند «ایرانی» بود نه پاکستانی

    کد خبر :553446

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در مورد نتایج آزمایش برنج‌های حراج شده فروشگاه شهروند توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: برنج‌های «ایرانی» بود نه پاکستانی.

زهرا نژادبهرام در حاشیه یکصد و چهل و ششمین جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در مورد جلسه هم اندیشی صبح امروز اعضای شورا با شهردار تهران، گفت: در این جلسه در مورد مباحث کمیسیون ماده ۱۰۰ گزارشی از سوی شهردار تهران ارائه شد.

وی با بیان اینکه همچنین نتایج آزمایش برنج‌های فروشگاه شهروند که از سوی سازمان تعزیرات بعنوان برنج پاکستانی به حراج گذاشته شد نیز مورد بررسی قرار گرفت، گفت: بررسی آزمایش برنج‌هایی که در قالب برنج پاکستانی در فروشگاه شهروند به حراج گذاشته شد، نشان داد که ۷۰ درصد برنج‌ها برنج هاشمی بوده و ۳۰ درصد مابقی برنج درجه ۲ و ۳ ایرانی بوده است.

به گزارش ایسنا، نژادبهرام با بیان اینکه در آزمایش برنج‌های شهروند خبری از برنج‌ پاکستانی نبود، در پاسخ به سوالی در خصوص ضرر و زیان شهروند نیز گفت: با دستور تعزیرات ١٢٠ تن برنج به حراج گذاشته شد که در عرض هشت ساعت تمام شد اما برنج متعلق به فروشگاه نبود بلکه شهرداری در سود آن سهم داشت که مقرر شد شهرداری تهران در خصوص این اتفاق اطلاعیه بدهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید