برقراری پرواز بین ایران و صربستان در آینده نزدیک

    کد خبر :195876

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از برقراری پرواز بین ایران و صربستان در آینده نزدیک خبر داد و گفت : این پروازها براساس تفاهم همکاری که بین دو کشور در تیرماه امسال انجام شده، صورت می گیرد.

به گزارش بازتاب از سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده اظهارداشت: بدنبال انعقاد موافقت نامه حمل و نقل هوایی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری صربستان و امضا یادداشت تفاهم همکاریهای هوانوردی فی مابین دو کشور در تیرماه 1396، روز گذشته دراگان تودوروویچ سفیر آن کشور با علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در راستای توسعه روابط حمل و نقل هوایی بین دو کشور دیدار و گفت و گو کردند.
وی افزود: به دنبال انجام مذاکرات بین مسئولان صنعت هوانوردی دو کشور، در حال حاضر با انجام پروازهای منظم و چارتری مسافری توسط شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و قشم ایر از طرف ایران و همچنین شرکت ایرصربیا موافقت شده است.
جعفرزاده تصریح کرد: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده شرکت های هواپیمایی یاد شده در حال انجام مقدمات لازم برای برقراری پرواز بین ایران و صربستان هستند.
صربستان با نام رسمی جمهوری صربستان، یک کشور محاط در خشکی در مرکز جنوب خاوری اروپا است که بخش جنوبی جلگهٔ پانونی و جنوب شبه‌ جزیره بالکان را دربرگرفته ‌است.
این کشور در اروپا، در شبه‌جزیره بالکان و در جلگه پانونین قرار دارد و با مجارستان در شمال، رومانی و بلغارستان در شرق، جمهوری مقدونیه و مونته‌نگرو در جنوب، کرواسی و بوسنی و هرزگوین در غرب هم‌ مرز است. بلگراد پایتخت این کشور است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید