بررسی واگذاری شرکت هپکو

  • سیاسی
  • شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ۱۳:۲۱
    کد خبر :636670

جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس این هفته طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه برگزار می‌شود.

 

کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴، دوشنبه این هفته چگونگی واگذاری‌های اخیر به ویژه نقض قانون و مقررات مربوط به واگذاری شرکت هپکو را با حضور روسای سازمان خصوصی سازی و سازمان بازرسی کل کشور بررسی می‌کند.

بر این اساس؛ وزیر آموزش و پرورش روز سه شنبه راهی کمیسیون آموزش و تحقیقات می‌شود و این کمیسیون روز دوشنبه نیز بررسی طرح رفع انحصار زبان انگلیسی در نظام آموزش همگانی کشور و همچنین قرائت گزارش کمیته ماده ۲۳۴ در خصوص آقای حسین فریدون را در دستور دارد.

وزرای امور خارجه، دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و کشور نیز برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان میهمان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خواهند بود.

به گزارش صداوسیما؛ وزیر کشور البته در جلسه کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها نیز برای پاسخ به سوال نمایندگان حضور می‌یابد.

کمیسیون بهداشت و درمان نیز روز دوشنبه موضوعات دانشجویی و آموزش پزشکی مطرح در سطح جامعه را با حضور مقامات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سنجش، انجمن آموزش پزشکی و مسئولین مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی بررسی می‌کند و روز سه شنبه نیز میزبان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی است.

وزیر اطلاعات در نشست روز دوشنبه کمیسیون صنایع و معادن گزارشی در خصوص اقدامات صورت گرفته جهت تداوم امنیت تولید و سرمایه گذاری به نمایندگان ارائه می‌دهد، ضمن اینکه این کمیسیون سه شنبه سوال از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را بررسی خواهد کرد.

وزیر ورزش و جوانان هم به منظور بررسی وضعیت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و نحوه تحقق بودجه‌های مصوب قانونی به کمیسیون عمران می‌رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید