خداحافظی قربان زاده از سازمان خصوصی سازی

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ ۰:۵۵
    کد خبر :1009583

 حسین قربان زاده که در ماه‌های اخیر به واسطه موضوع خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در بازار فرابورس به یکی از چهره های جنجالی فوتبال ایران تبدیل شده بود، در مطالب جنجال برانگیزی را در این ارتباط مطرح کرده بود،گویا به زودی با صندلی ریاست این سازمان خداحافظی خواهد کرد تا فردی جدید عهده دار این مسوولیت شود.

اخبار غیر رسمی حکایت از این دارد، حسین قربان زاده در روزهای آینده از سازمان خصوصی کنار خواهد رفت تا مالک رحمتی قائم مقام آستان قدس رضوی جای او را در این سازمان برعهده گیرد!

هرچند هنوز خبر رسمی خداحافظی قربان زاده تائید نشده است اما این خبر می‌تواند برای بسیاری از هواداران فوتبال به ویژه هواداران استقلال رضایت بخش باشد چون آنها اعتقاد دارند اختلافات و درگیری های قربان زاده با مدیران عامل سابق استقلال باعث شد آبی پوشان پایتخت بی جهت گرفتار حواشی بسیار شود و این اتفاق مانع از فعالیت آنها در بازار نقل و انتقالات شود.

اگر خبر خداحافظی قریب الوقوع قربان زاده از سازمان خصوصی سازی قطعی شود، باید دید سرنوشت علی خطیر به عنوان گزینه مورد حمایت او در استقلال چه خواهد شد؟

خطیر در طول یازده روز حضور خود به عنوان مدیرعامل آبی پوشان پایتخت عملکرد قانع کننده ای نداشته است و همچنان مشکلات مالی این مجموعه ادامه دار است به شکلی که بسیار از بازیکنان تیم فوتبال استقلال بابت عدم پرداخت مطالب خود از سوی خطیر به شدت ناراضی هستند و به نظر می آید اگر این روال ادمه داشته باشد و خداحافظی قربان زاده جدی شود، جایگاه علی خطیر در جایگاه مدیرعاملی این باشگاه نیز متزلزل تر از قبل شود.

ضمنا  امروز وزیر اقتصاد طی حکمی حسین قربانزاده رییس کل سازمان خصوصی سازی را به عنوان جانشین خود منصوب کرد.
در این حکم وظایفی از جمله مسوولیت هماهنگی معاونان و روسای سازمان های تابعه وزارت اقتصاد به قربان‌زاده سپرده شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید