در سمینار مدیریت خون بیمار؛

بررسی مصرف نابجای تزریق خون در کودکان و نوزادان

    کد خبر :621029

یک فوق تخصص خون و سرطان، درباره استفاده از درمان های جانبی با کاهش موارد مصرف نابجای تزریق در کودکان بالای چهار ماه، توضیحاتی ارائه داد.

 

شهلا انصاری فوق تخصص خون و سرطان و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، در سمینار مدیریت خون بیمار با موضوع تخصصی تزریق خون و فرآورده های آن در کودکان و نوزادان با رویکرد کاهش مصرف که در سالن اجتماعات بیمارستان مفید برگزار شد، درباره موارد مصرف گلبول قرمز در کودکان بالای چهار ماه و استفاده از درمان های جانبی با کاهش موارد مصرف نابجای تزریق صحبت کرد.

 

در ادامه، آذر کیوان فوق تخصص خون اطفال و عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی طب انتقال خون، درباره تعریف مدیریت خون بیمار و کاربرد آن در زمینه های هماتولوژی کودکان سخنرانی نمود.

 

محمد فرانوش فوق تخصص خون و سرطان و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، موارد مصرف گلبول قرمز در نوزادان و کودکان زیر چهار ماه و استفاده از درمان های جانبی با هدف کاهش موارد مصرف نابجای تزریق را مطرح کرد.

 

به گزارش مهر ،حسن ابوالقاسمی فوق تخصص خون و سرطان و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در رابطه با موارد مصرف فرآورده های پلاکتی در کودکان و نوزادان و استفاده از درمانهای آلترناتیو با رویکرد مدیریت خون بیمار صحبت کرد.

 

پیمان عشقی فوق تخصص خون و سرطان و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در مورد موارد مصرف فرآورده های پلاسمایی در کودکان و نوزادان و استفاده از درمان های آلترناتیو با رویکرد مدیریت خون بیمار سخنرانی کرد و در پایان، غلامرضا باهوش فوق تخصص خون و سرطان و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، مبحث استفاده از درمان های مدیکال و داروهای جانبی جدید به عنوان درمان های جایگزین تزریق فرآورده های سلولی و پلاسمایی در کودکان و نوزادان را تدریس کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید