برخورد قانونی با عرضه خارج از شبکه محصولات پتروشیمی

    کد خبر :303232

معاون سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از برخورد قانونی با عرضه خارج از شبکه محصولات پتروشیمی خبر داد و گفت: ضوابط عمومی قیمتگذاری کالا باید رعایت شود.

وحید منایی از برخورد قانونی با عرضه خارج از شبکه محصولات پتروشیمی خبر داد و گفت: با اشاره به اهمیت و سهمیه بندی محصولات پتروشیمی، تمامی واحدهای تولیدی خریدار مواد اولیه پتروشیمی ملزم به استفاده مواد خریداری شده در خطوط تولید بوده و فروش هرگونه محصولات مذکور در بازار آزاد و یا حمل مواد به غیر از نشانی کارخانه واحد خریدار تحت هر عنوانی از نظر این سازمان مصداق تخلف عرضه خارج از شبکه خواهد بود.

معاون سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان افزود: با متخلفان، مطابق قوانین تعزیری برخورد خواهد شد؛ همچنین در صورت مشاهده تخلفاتی از جمله گران‌فروشی یا عدم رعایت ضوابط عمومی قیمت‌گذاری کالا، احتکار، فروش محصول به خریداران غیرمجاز و واسطه ها و مواردی از این دست، در رابطه با متخلفان اعمال قانون خواهد شد.

به گزارش مهر ،وی از مردم درخواست کرد تا هر گونه تخلفی را با شماره تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند و گفت: آماده دریافت گزارش و شکایات مردمی در این زمینه هستیم تا در اسرع وقت تحت رسیدگی قرار گیرد

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید