برخورد جنجالی سحر قریشی با یک پاکبان و واکنش شهرداری!/فیلم

    کد خبر :708434

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران به فیلم رفتار تمسخرآمیز یک بازیگر با یک پاکبان واکنش نشان داد.

سحر قریشی در فیلمی که در شبکه های مجازی منتشر شده است در حال قدم زدن در پارک است که در جمع دوستان با الفاظی به دور از احترام یک پاکبان را مخاطب قرار می‌دهد و به تمسخر او می‌پردازد. سحر قریشی در این فیلم که لباس سبز روشن پوشیده است در کنار یک پاکبان ژست گرفته و می‌گوید “من با این! ست کردم”. بعد که با خنده به جمع دوستانش اضافه می شود، میگوید: “به من گفت برو، همین مونده که این! به من بگه برو!” این فیلم در فضای مجازی با حواشی بسیاری روبه رو شده است. بسیاری آن را توهین به پاکبان قلمداد کرده‌اند.

و حالا غلامحسین محمدی در حساب توییتری خود با اشاره به انتشار این فیلم رفتار نامناسب سحر قریشی بازیگر زن با یک پاکبان نوشت: کاش به جای تبرج خودمان در برابر لنز دوربین‌های اغواگر، آدم‌ها را فارغ از شغل و لباس می‌دیدیم و لحظه‌ای تصور می‌کردیم اگر یک روز نباشند چه اتفاقی می‌افتد؟!

وی همچنین نوشت: شاید از نزدیک می‌دیدیم که در این روزهای کرونایی زیبایی شهرمان را مدیون ⁧‫پاکبانان⁩ سبزپوش هستیم.


انتقاد عضو شورای شهر از شوخی سحر قریشی با پاکبان

عضو شورای شهر تهران نیز به شوخی نامناسب یک بازیگر زن با یک پاکبان – که به‌تازگی ویدئوی آن واکنش‌های زیادی را به دنبال داشته – واکنش نشان داد.

به گزارش فرارو،حجت نظری در حساب توییتری خود با اشاره به انتشار فیلم شوخی یک بازیگر با یک پاکبان، با انتقاد از این رفتار نوشت: «لباس پاکبان‌های عزیز که در این روزهای کرونایی هم چهره شهرمان را پاکیزه نگه‌ داشته‌اند، به رنگ شرافت و غیرت است که بعید می‌دانم با هر رنگی سِت شود. رفتار طبقاتی، توهین‌آمیز و غیرانسانی خانم ‎سحر قریشی با پاکبان محترم محکوم است و انتظار می‌رود هنرمندان مردمی به آن واکنش نشان دهند.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید