جانشین فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد

برخورد با خودروهای «شوتی»در دستور کار ناجا

  • حوادث
  • پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ۱۴:۲۲
    کد خبر :639844
برخورد با خودروهای شوتی در دستور کار ناج

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: برخورد با خودروهای شوتی (خودروهای تندرو حامل کالای ملوانی قاچاق) در دستور کار ناجا است.

 

سردار ایوب سلیمانی در سی و نهمین جلسه قرارگاه مرکزی مقابله با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: مهمترین رویکرد نیروی انتظامی در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پیشگیری، پیش بینی و مبارزه است.

 

وی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز را مهم‌ترین ماموریت پلیس امنیت اقتصادی اعلام و برتعامل و همکاری دیگر رده‌های ناجا با این پلیس تاکید کرد و گفت: با توجه به دستورالعمل‌های صادره از ستادکل نیروهای مسلح، در امر مقابله با قاچاق کالا و ارز می‌بایست از ظرفیت سایر نیروهای مسلح نیز بهره برد.

 

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، وی با اعلام اینکه برخورد با خودروهای تندرو حامل کالای ملوانی قاچاق (موسوم به شوتی) در دستور کار ناجا است، گفت: پلیس امنیت اقتصادی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز می‌بایست همچون گذشته بدون هیچ مماشاتی با هیچ نهاد و شخصی به تلاش و مبارزه جدی خود با این پدیده ادامه دهد.

 

جانشین فرمانده ناجا ضمن تقدیر از اقدامات و تلاش‌های پلیس امنیت اقتصادی ناجا، گفت: در هفت ماهه نخست امسال، این پلیس در کشفیات کالای قاچاق توفیقات خوبی به دست آورده که باید این روند ادامه داشته باشد.

 

سردار سلیمانی بر تعامل و همکاری تنگاتنگ سایر نهادها برای مبارزه جدی‌تر با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد.

 

لازم به ذکر است، سردار مقیمی در ابتدای این جلسه، گزارشی از اقدامات مقابله‌ای پلیس امنیت اقتصادی در این حوزه را ارائه داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید