برخورد با اقدام سرباز وظیفه متخلف در زاهدان

    کد خبر :1024987
برخورد با اقدام سرباز وظیفه متخلف در زاهدان

پلیس سیستان و بلوچستان از صدور دستور پیگیری ویژه فرمانده انتظامی استان در پی انتشار کلیپ رفتار غیرقانونی یک سرباز وظیفه با یک متهم در کلانتری، خبر داد.

در این خبر همچنین آمده است: به محض اطلاع از وقوع رفتار غیرقانونی با متهم در یکی از کلانتری‌ها، دستورات لازم برای انجام تحقیقات و بررسی موضوع توسط فرمانده انتظامی استان صادر شده و تیمی از بازرسی انتظامی مامور به رسیدگی که ضمن بازداشت افراد متخلف اعم از سرباز وظیفه و عوامل نظارتی وقت کلانتری که ترک فعل کرده‌اند، تحقیقات در حال انجام شدن و به محض تکمیل آن به مرجع قضائی معرفی خواهند شد.

در این اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی پلیس همچنین ضمن عذرخواهی از شهروندان به لحاظ جریحه‌دار شدن احساسات عمومی، تاکید شده پلیس در طول شبانه‌روز از هیچگونه تلاشی برای امنیت شهروندان دریغ نمی‌کند و رعایت حقوق شهروندان را جز اولویت و خط قرمز حدود اجرای ماموریت می داند و دلجویی از این شهروند هرچند که به عنوان متهم به سرقت دستگیر شده بود در دستور کار قرار داده است.

به گزارش تسنیم، گفتنی است، در این فیلم دیده می شود سرباز وظیفه ای بعد بازداشت یک مرد جلوی چشمان کودکی به بدنش شوکر می زند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید