برای گرفتن زمین تمرین دستمان فقط به خدا نرسیده است

  • آرشیو
  • دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ۱۱:۲۱
    کد خبر :490787
استقلال

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: اینطور نیست که چون ما استقلال هستیم دو دستی و رایگان به ما زمین تمرین بدهند.

اصغر حاجیلو درباره مشکلات استقلال برای پیدا کردن زمین تمرین گفت: ساختار استقلال و پرسپولیس درست بود. تیم استقلال قبل از انقلاب ۴ زمین تمرین برای خودش داشت و چند سالن تمرین که موقع بارندگی از آن استفاده می شد. آن موقع سه زمین آماده برای تمرین داشتیم. بعد از انقلاب این زمین ها را از استقلال گرفتند و تحویل استان تهران دادند و الان کرایه اش را می گیرند. اگر یکی از همان زمین ها را الان به استقلال بدهند، بس است.

وی که با برنامه تهران ورزشی صحبت می کرد در خصوص کمپ مرحوم حجازی و زمینی که شهرداری به استقلال داده است، تصریح کرد: شهرداری زمین خیلی خوبی را به پرسپولیس داد که دستشان هم درد نکند. مبارک پرسپولیس باشد. خوشحالم آنها یک زمین تمرین خوب دارند. اما ورزشگاهی که به ما داده اند چمن مصنوعی است و جایش هم خوب نیست. ما آنرا به تیم های پایه داده ایم. کمپ حجازی هم برای درست شدن ساختارش به ۴-۳ میلیارد تومان هزینه نیاز دارد. یک چمن استاندارد وجود ندارد که بشود بعد از یک بارندگی، تمرین کرد.

سرپرست تیم استقلال ادامه داد: پول هایی که به باشگاه می رسید برای پرداخت بدهی های سه دهه اخیر مصرف شد تا از مهلکه ای که AFC برای کسر امتیاز و حذف از آسیا پیش بینی کرده بود، رها شویم. مسئولان باشگاه مجبور شدند پول ها را هزینه بدهی ها کنند و نتوانستند ۳-۲ میلیارد برای زمین کمپ کنار بگذارند.

حاجیلو در پاسخ به سئوالی مبنی بر گلایه روز گذشته بازیکنان استقلال، گفت: بازیکن حق دارد و زمین تمرین خوب می خواهد که در تهران کم است. حتی ورزشگاه آزادی هم که به آن می نازیم قادر نیست دو بازی در هفته برگزار کند. زمین تمرین خوب پیدا نمی شود یا اگر هم هست مثل برخی از ارگان های نظامی است که برای رفت و آمد تماشاگران و تیم و خبرنگاران مشکلاتی هست. البته وزیر ورزش برای حضور تیم در زمین صنایع دفاع دستور داده است.

وی درباره اینکه چرا استقلال در ۵۰ روز تعطیلی لیگ اقدام به تهیه زمین تمرین نکرد؟ گفت: شما کار اداری می کنید و در جریان هستید. اینطور نیست که چون ما استقلال و پرسپولیس هستیم بگویند بفرمایید این زمین تمرین مفتی برای شما. برای گرفتن همان زمین صنایع دفاع دستمان فقط به خدا نرسید. اینطور نیست که چون استقلال هستیم دو دستی به ما زمین بدهند. باید از نزدیک بیایید و مشکلات ما را ببینید.

سرپرست استقلال در پایان با اشاره به مشکلات مالی بازیکنان تصریح کرد: من ۴۷ سال در استقلال بودم و اگر بازیکن یک «آخ» بگوید زودتر از همه دردش را متوجه می شوم. کسی اینجا ما را باد نمی زند. خودم بیشتر از همه به خاطر این مشکلات غصه خوردم هرچند که ما یک عمر بدون پول بازی کردیم ولی بازیکنان حق دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید