رئیسی: برای رفع مشکلات مازندران تصمیم گیری خواهد شد

  • سیاسی
  • جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ ۱۱:۳۷
    کد خبر :894527
برای رفع مشکلات مازندران تصمیم گیری خواهد شد

آقای سیدابراهیم رئیسی در هفدهمین سفر استانی دقایقی پیش در فرودگاه ساری در استان مازندران در جمع خبرنگاران افزود: استان مازندران تولید کننده محصولات کشاورزی است و به عنوان قطب کشاورزی شناخته می شود اما با مشکلات و کمبودهای جدی مواجه است که این مشکلات پیش از انجام این سفر در جلسات مختلف بررسی شد و در جریان این سفر برای رفع این مشکلات تصمیم گیری خواهد شد.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به ظرفیت های گسترده اقتصادی مازندران افزود: بی تردید با برنامه ریزی های دقیق می توان از این ظرفیت ها به نفع آبادانی استان استفاده کرد.

در هفدهمین سفر وزرای کشور، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان، امور اقتصادی و دارایی، آموزش و پرورش، میراث فرهنگی و گردشگری و معاون حقوقی رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست رئیس جمهور را همراهی می کنند.

گفتنی است وزرای همراه رئیس جمهور به عنوان نمایندگان تام الاختیار دولت در شهرستان های استان سفر خواهند کرد و پس از اگاهی از مشکلات مردم آنها را در جلسه شورای اداری استان به ریاست رئیس جمهور مطرح خواهند کرد.

رئیس جمهور علاوه بر بازدید از مجموعه های صنعتی و سواحل آزاد شده و بندر امیرآباد در استان مازندران بعدازظهر امروز با نخبگان و خانواده های شهدا و اقشار مردم دیدار خواهد داشت.

رئیس جمهور همچنین دیداری با کارشناسان ارشد محیط زیست خواهد داشت.

به گزارش صدا و سیما؛ آقای رئیسی همچنین در جلسه شورای اداری استان شرکت خواهد کرد و نشست خبری پایان بخش برنامه های رئیس جمهور در استان مازندران خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید