برانکو: خوشحالم در موفقیت لوکا نقش داشتم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ۱۰:۲۲
    کد خبر :359861

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است شاگرد سابقش که در رئال مادرید توپ می‌زند، آنقدر خوب بازی و عمل کرده که باید به عنوان بازیکن جهان برگزیده شود.

درخشش لوکا مودریچ در مسابقات جام جهانی روسیه و مسابقات باشگاهی، باعث شد تا در مراسم بهترین‌های فوتبال اروپا به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شود و بالاتر از محمد صلاح و کریستیانو رونالدو قراگیرد.

در این باره روزنامه وچرنی لیست با مربیان کرواتی که سابقه همکاری با ستاره رئال مادریدی را داشته‌‌اند، به گفت‌وگو پرداخته است.

از جمله نفراتی که مورد سئوال قرار گرفتند، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کنونی پرسپولیس است.

برانکو به خبرنگار این نشریه گفت:خوشحالم و افتخار می‌کنم بخشی از دوران فوتبالش بوده‌ام.همان لحظاتی که او نخستین گام‌ها را برای اوج‌گیری و کسب افتخار برمی‌داشت.خوشحالم که در این مسیر مهم ، نقشی ایفاکردم

به گزارش فارس، وی ادامه داد: بعد از اطلاع از این افتخار، فوری در اینستاگرام تبریک گفتم و اجازه دادم تا علاقمندان ایرانی‌ام ببینند چقدر به او افتخار می‌کنم.

برانکو همچنین بیان کرد:لوکا با شایستگی به چنین افتخاری که نقطه اوج فوتبالش رسید و در هر حال بهترین بازیکن تاریخ کرواسی شد.تردیدی نسبت به افتخارآفرینی کاپیتان تیم ملی کرواسی نیست.او باید در انتخابات پایان سال فیفا، به عنوان بهترین بازیکن برگزیده شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید