بدنساز اسپانیایی در راه پرسپولیس

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ۹:۳۷
    کد خبر :917680

 شنیدیم یحیی گل محمدی خودش به دلیل ارتباط عاطفی نزدیکی که با مربی گلرها و بدنساز تیمش داشت با فنایی و رحیم پور تماس نگرفت و این وظیفه را برای قطع همکاری به عهده باشگاه سپرد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص این قطع همکاری اجباری نیز گفت:” متأسفانه با فنایی و رحیم‌پور قطع همکاری کردیم شرایطی به وجود آمد که خودم هم شرمنده آنها شدم.”

یحیی گل محمدی به خواست هواداران تیمش تصمیم گرفته است به جای داوود فنایی و مظاهر رحیم پور دو مربی خارجی به کادرفصل آینده پرسپولیس اضافه کند.

در این میان گفته شد مربیانی از کشورهای ایتالیا و آلمان به یحیی گل‌محمدی معرفی شدند. شایعه شد یکی از این مربیان سابقه همکاری با مارچلو لیپی سرمربی اسبق تیم ملی ایتالیا را در کارنامه دارد اما گویا فعلاً‌ سرمربی پرسپولیس راضی به همکاری با این گزینه نیست.

پرسش اما اینجاست؛ چه کسی قرار است مربی بدنساز پرسپولیس شده و جای مظاهر رحیم پور را بگیرد؟ یکی از انتقادات هواداران و حتی برخی کارشناسان مصدومیت زیاد بازیکنان این تیم بود که باعث اعتراض فراوانی به مظاهر رحیم پور شد.

این مربی بدنساز از دوران حضور گل محمدی در مشهد و سپش پرسپولیس او را همراهی می کرد و حالا شنیده می شود قرار است دستیار سابق جواد نکونام در نساجی مازندران جای رحیم پور را بگیرد.

” په په لوسادا” مربی بدنساز اسپانیایی اولین بار توسط جواد نکونام به فوتبال ایران آمد و سپس مجید جلالی او را با خودش به گل گهر سیرجان و نساجی مازندران شد.

حالا قرار است به احتمال فراوان ” په په لوسادا” در کنار یحیی گل محمدی به پرسپولیس کمک کند تا یکی از دغدغه های مهم طرفداران مبنی بر ناآمادگی و مصدومیت این تیم در فصل آینده مرتفع شود.

پرسپولیسی ها از بدنساز خارجی خاطره خوبی در ذهن دارند. مارکو استیلینوویچ که در اردوی تیم ملی در قطر هم دیداری با مهدی طارمی، علی علیپور، سروش رفیعی و ملی پوشان سابق پرسپولیس داشت به ” آرنولد” معروف بود.

بازیکنان پرسپولیس به دلیل سخت گیری های ” مارکو” این لقب را به او داده بودند اما اعتقاد داشتند کارش را به شدت بلد است. خیلی ها بدن های آماده و موفقیت تیم برانکو را به این مربی بدنساز ربط داده و می دهند. آیا ” په په” اسپانیایی می تواند نقش مارکو را برای گل محمدی بازی کند؟

خبرورزشی/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید