بدمینتون بازان عراق، اردن، اندونزی و آذربایجان وارد ایران شدند

  • ورزشی
  • شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ۱۶:۱۳
    کد خبر :480837

بدمینتون بازان کشورهای عراق، اندونزی، اردن و جمهوری آذربایجان وارد ایران شدند.

به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، بدمینتون بازان کشورهای عراق، اندونزی، اردن و جمهوری آذربایجان به منظور شرکت در بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران تا صبح امروز شنبه وارد کشورمان شدند. بدمینتون بازان کشورهای چین، سنگاپور، اتریش و مالزی نیز امشب وارد تهران خواهند شد و سپس در شهرستان کرج محل برگزاری مسابقات انتقال خواهند یافت.

بدمینتون بازان کشورهای تایلند، ترکیه، اوکراین، هند، پرتغال، موریس، مالت، ارمنستان، ایتالیا و سریلانکا فردا یکشنبه وارد تهران خواهند شد و به شهرستان کرج اعزام می شوند.

همچنین بدمینتون بازان کشورهای روسیه، بلغارستان، لوگزامبورگ، مجارستان، جمهوری چک، استونی، لهستان، مولداوی و ایسلند نیز روز دوشنبه وارد کشور خواهند شد و در محل برگزاری این رقابتها اسکان خواهند یافت.

سامانتا ناوارتا سرداور مسابقات نیز وارد تهران شده و تانا بالان مدیر اجرایی بدمینتون آسیا نیز روز دوشنبه وارد تهران خواهد شد.

بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجرکاپ ایران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با شرکت بازیکنان 29 کشور خارجی به همراه ملی پوشان بدمینتون کشورمان در روزهای پانزدهم لغایت هجدهم بهمن ماه جاری و با جوایز 25 هزار دلاری در شهرستان کرج برگزار می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید