بخشدار صیدون باغملک خوزستان: به‌زودی آمار فاجعه‌بار کرونایی های یک مراسم عزا را رسانه‌ای خواهیم کرد

    کد خبر :790367

سپاس زاده بخشدار صیدون باغملک خوزستان گفت: باید قبول کنیم که مردم در برابر قانون دارند لجاجت می‌کنند و سلامت جامعه را با خطر جدی مواجه می نمایند.

در برخی از مناطق این استان مانند شهرستان باغملک، مراسمات عمومی و بخصوص عزاداری‌ها با لجاجت تمام در برابر قانون در حال برگزاری است.

تصاویری که از برگزاری مراسمات عمومی در این شهرستان به‌کرات در رسانه‌های عمومی در حال انتشار است، نشان می‌دهد که هنوز توانی برای کنترل و مدیریت این‌گونه مراسمات در این شهرستان وجود ندارد.

در تازه‌ترین تصاویری که از صیدون باغملک رسیده، نشان می‌دهد که هیچ محدودیتی نمی‌تواند مانع از برگزاری مراسمات عزا در این شهرستان شود..

به گزارش ایلنا، وی افزود: یک مراسم عزاداری دیروز با حضور جمعیت بی‌شماری در صیدون باغملک برگزار شد البته ما پیش از برگزاری مراسم و تحویل جسد که آن‌هم بر اثر ابتلا به کرونا هم از دنیا رفته بود با اولیای متوفی جلسه گرفتیم و با شرح شرایط موجود از آن‌ها درخواست کردیم بدون هرگونه تشریفاتی اقدام به تشییع و خاک‌سپاری کنند ولی متأسفانه این مراسم به شکل عجیبی شلوغ بود و ما به‌صورت فوری با دستور مقام قضایی، خواننده مراسم را دستگیر کردیم و حکم دستگیری یکی از صاحبان عزا نیز صادر گردید.

سپاس زاده بیان کرد: تمهیداتی ازاین‌پس اندیشیده‌ایم تا از تکرار این‌گونه مراسمات جلوگیری شود. اگر مردم کوتاه نیایند باید در باغملک منتظر یک فاجعه انسانی باشیم.

وی در پایان گفت: طبق تجربیات تلخ گذشته، متأسفانه به‌زودی آمار فاجعه‌بار کرونایی های همین مراسم عزا را رسانه‌ای خواهیم نمود تا عمق فاجعه بهتر مشخص گردد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید