با ایوا، در صف نمانید

    کد خبر :922861
با ایوا، در صف نمانید

متقاضیان تسهیلات بانک کارگشایی می‌توانند درخواست تسهیلات خود را با سرویس «زرنشان» اپلیکیشن ایوا به‌صورت غیرحضوری و بدون مراجعه به شعبه ثبت و پیگیری کنند.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، با «نشان بانک» اپلیکیشن «ایوا» فرآیند دریافت تسهیلات بانک کارگشایی کوتاه تر شده است به‌طوری که مشتریان بانک کارگشایی تنها با یک بار مراجعه به بانک و توثیق طلا می‌توانند میزان اعتبار خود را مشخص و در ادامه، درخواست خود شامل نوع تسهیلات، شعبه بانک کارگشایی و میزان مبلغ درخواستی را ثبت کنند.

«نشان بانک» نخستین شعبه دیجیتال بانک ملی ایران، سرویس جدید اپلیکیشن ایوا است، که این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا در یک فضای دیجیتال، حضور در شعب بانک را تجربه کرده و تمام خدمات مالی و بانکی خود را بصورت غیرحضوری و به آسانی و سهولت دریافت کرده و مدیریت کند.

کاربر به کمک این سرویس می‌تواند ثبت امضای الکترونیک، پرداخت تسهیلات، افتتاح حساب، صدور دسته چک، دریافت شبا، مشاهده موجودی و دریافت صورتحساب ، مسدودی کارت ، مشاهده آنلاین نرخ ارز و… را به صورت غیرحضوری و به صورت 7*24 (24 ساعته و در تمامی روزهای هفته) در اپلیکیشن ایوا انجام دهد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید