با آپدیت جدید تلگرام می‌توان به سرعت پیام‌ها را ترجمه کرد

    کد خبر :972736
تلگرام

برکسی پوشیده نیست که تلگرام یکی از موفق‌ترین پیام‌رسان‌ها بوده و همیشه با افزودن آپدیت جدید قابلیت‌های متعدد و جذابی را به برنامه خود اضافه می‌کند. به عنوان اولین آپدیت سال 2023، قابلیت‌های متنوعی به تلگرام افزوده شد.

بازتاب-یکی از ویژگی‌های اصلی آپدیت 2023 تلگرام قابلیت ترجمه سریع پیام است. به شکلی که در بالای رابط کاربری نوار ترجمه پیام را مشاهده خواهید کرد. اگر جز مشترکین Premium تلگرام باشید، این قابلیت در گروه‌ها و کانال‌ها هم دردسترس شما قرار می‌گیرد.

این ویژگی برای افرادی که اهل سفر هستند بسیار مفید خواهد بود. اگر به دنبال قابلیت‌های بیشتر تلگرام هستید با خرید اشتراک سالانه پریمیوم تخفیف 40 درصدی در پرداخت حق سرویس خواهید داشت.

تلگرام

گذشته از آن، این به‌روزرسانی ابزاری برای تبدیل استیکرها و ایموجی‌ها به تصاویر نمایه اضافه می‌کند. علاوه بر استفاده از این قابلیت برای خود، می‌توانید تصاویر پروفایل را برای مخاطبین خود تنظیم یا پیشنهاد دهید. نکته جذاب اینکه قابلیت برای همه در دسترس است، نه تنها کاربران Premium. تلگرام با سازمان‌دهی منظم استیکرها و ایموجی‌ها، آن‌ها را در دسته‌های مختلف مرتب‌سازی کرده تا افراد با پیچیدگی رو به رو نشوند. در عین حال 10 بسته ایموجی جدید با قابلیت تعاملی بهتر هم افزوده شده است.

قابلیت‌های امنیتی و بیشتری هم در آپدیت جدید افزوده شده که با مراجعه به کانال تلگرام این برنامه می‌توانید اطلاعات بیشتر را مشاهده کنید. بی‌شک اگر از کاربران پریمیوم تلگرام هستید، تجربه لذت بخشی خواهید داشت.

البته این آخرین آپدیت نخواهد بود و تازه شروع کار برای سال 2023 است. تلگرام همیشه سعی داشته نسبت به رقبا کاربران بیشتری را به خود جلب سازد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید