با آل کثیر توافق کردیم اما اجازه فسخ پیدا نکرد/ طیبی هم نتوانست رضایت‌نامه بگیرد

    کد خبر :187629

مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی آخرین وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه در نیم فصل و در آستانه دیدار با استقلال تهران را تشریح کرد.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، محمد جواد پاینده پیرامون انتقاداتی که در خصوص جذب بازیکن جدید مخصوصا در خط دفاع و حمله مطرح می‌شود همچنین در خصوص تاخیر در ارسال پاسخ آی تی سی یوردی آلمیدا دروازه بان برزیلی تراکتورسازی، گفت: این دروازه بان با نظر مستقیم سرمربی تیم انتخاب و به باشگاه پیشنهاد شد. بر همین اساس قبل از آغاز فصل نقل و انتقالات زمینه حضور بازیکن در تبریز فراهم شد و ما حتی آمادگی داشتیم در مسابقه جام حذفی مقابل استقلال خوزستان کارت بازی او را دریافت کنیم اما امضای قرارداد بدون انجام تست‌های پزشکی امکان پذیر نیست. مراحل طی شدن این تست‌ها متاسفانه با تاخیر انجام شد و باشگاه هم قطعا بدون اطمینان از سلامت کامل بازیکن خارجی اقدام به امضای قرارداد نمی کند. پس از رسیدن پاسخ نهایی درخواست آی تی سی هم ارسال شد و در روزهای گذشته از چند طریق موضوع صدور آی تی سی را پیگیری کردیم. متاسفانه رسیدن روزهای پایانی سال میلادی یکی از دلایل تاخیر در صدور آی تی سی بوده اما امیدواریم مشکل حل شود و به زودی با دریافت آی تی سی کارت بازی دروازه بان جدید تیم هم صادر خواهد شد.

مدیر رسانه ای تراکتورسازی در مورد خواسته هواداران این باشگاه برای جذب مهاجم و مدافع جدید نیز، گفت: موضوع جذب مهاجم از جانب سرمربی تیم مطرح شد و بر همین اساس چند بازیکن داخلی هم مورد نظر قرار گرفتند. ما با عیسی آل کثیر به توافق قطعی رسیدیم و حتی موافقت فسخ قرارداد او را هم از مدیرعامل باشگاه نفت تهران دریافت کرده‌ایم، حتی این آمادگی را داشتیم که در اولین روز نقل و انتقالات با این بازیکن قرارداد امضا کنیم اما در حال حاضر امضای مدیرعامل باشگاه نفت را قانونی نمی‌دانند و اجازه جدایی به بازیکنان این تیم نمی‌دهند. در همه روزهای گذشته تمامی راه‌های قانونی ممکن را پیگیری کرده‌ایم و هیچ مشکل یا اختلاف نظری بین باشگاه و خود بازیکن وجود ندارد اما موانع قانونی به این بازیکن اجازه جدایی نداده و حتی فرد جدیدی به عنوان متولی یا مسئول باشگاه نفت معرفی نشده که بتوانیم برای جذب این بازیکن با فرد دیگری وارد مذاکره شویم. موافقت مدیرعامل باشگاه مبدا هم برای جدایی بازیکن معتبر نیست. در این شرایط چطور می‌توانیم‌ آل کثیر را به خدمت بگیریم؟

پاینده به سایر گزینه‌های مورد نظر در خط حمله نیز اشاره کرد و گفت: ما در بین گزینه‌های داخلی به دنبال بازیکنان مفید و تاثیرگذاری هستیم که با چند بازیکن صاحب نام هم مذاکره شده اما متاسفانه همه آنها با تیم های خودشان قرارداد دارند و باشگاههایشان حاضر به از دست دادن چنین بازیکنان تاثیرگذاری در نیم فصل نیستند. حتی گزینه های خارجی که در نیم فصل بازیکن آزاد هستند از کیفیت فنی لازم برخوردار نبودند و باشگاههای خارجی هم بازیکن با کیفیت خودشان را در نیم فصل به راحتی از دست نمی‌دهند.

وی با اشاره به موضوع انتخاب بازیکن در پست دفاع میانی نیز، اظهار داشت: انتخاب کادر فنی در این پست محمد طیبی بود که در حال حاضر در لیگ قطر حضور دارد و با این بازیکن هم به توافق رسیده بودیم که در اولین روز نقل و انتقالات به تبریز بیاید اما متاسفانه باز هم مشکل اصلی فسخ قرارداد با باشگاه فعلی بود که به نتیجه نرسید و طیبی موفق به جلب رضایت باشگاه فعلی خودش برای فسخ قرارداد نشد. گذشته از تمامی گزینه‌های داخلی هر گزینه خارجی هم از سوی کادر فنی به باشگاه معرفی شود برای مذاکره و تقویت تیم خصوصا جهت حضور قدرتمندانه در مسابقات آسیایی آمادگی داریم.

پاینده در پایان گفت: هر باشگاه در نقل و انتقالات امکان جذب 6 بازیکن را دارد که با خروج نام 2 بازیکن مصدوم، تراکتورسازی 8 سهمیه خواهد داشت و تا امروز 7 بازیکن جدید به خدمت گرفته‌ایم. درست است که در این بین 6 بازیکن سرباز هستند اما بازیکنان سرباز با نظر و انتخاب مستقیم کادر فنی و برای ترمیم نقاط ضعف تیم در خطوط مورد نظر به صورت هدفمند جذب شدند. اینطور نبوده که بالاجبار و از روی ناچاری بازیکن سرباز انتخاب کنیم. اتفاقا به دلیل وجود گزینه‌های متعدد این اتفاق هوشمندانه و با دقت صورت گرفته است. بازیکنان سربازی که به تراکتورسازی آمده‌اند بهترین‌های تیم خودشان در نیم فصل اول بودند. تا امروز در تیم ما هم نمایش بسیار خوبی داشته‌اند. فراموش نکنیم که در نیم فصل بازیکن با کیفیتی آزاد نیست و تنها می‌توانستیم به دنبال جذب بازیکنان مازاد یا بی کیفیت باشگاه‌های دیگر باشیم که قطعا کمکی به تیم نمی‌کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید