بایدن فاسدترین رئیس‌ جمهور آمریکا است

    کد خبر :1010876
بایدن فاسدترین رئیس‌ جمهور

رئیس جمهور سابق آمریکا با بیان اینکه فساد «جو بایدن» هر روز بیش از پیش در مجلس نمایندگان این کشور آشکار می‌شود، از انفعال سناتورهای جمهوری‌خواه برای اقدام علیه دولت وی انتقاد کرد.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا در ادامه حملات لفظی و بدگویی درباره «جو بایدن»‌ رئیس جمهور کنونی این کشور، او را فاسدترین رئیس‌جمهور تاریخ این کشور توصیف کرد.

ترامپ طی پُستی در شبکه اجتماعی خود موسوم به «تروث سوشیال» نوشت: «جو بایدن فاسدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا است که [این مسئله] هر روز به طور غیرقابل انکاری در مجلس نمایندگان [آمریکا] بیش از پیش ثابت می‌شود».

وی با انتقاد از اقلیت ۴۹ سناتور جمهوری‌خواه در مجلس سنای آمریکا به‌دلیل زیر سوال نبردن دولت بایدن، اظهار داشت: «با وجود تمام این افشاگری‌ها و حقایق وحشتناک [درباره فساد بایدن]، چرا رهبری جمهوری‌خواهان در سنا سخنی به میان نمی‌آورد».

این تاجر و سیاستمدار آمریکایی در ادامه بایدن را متقلب و دموکرات‌ها را چپ رادیکال، فاشیست و مارکسیست خطاب کرده و گفت چرا سران جمهوری‌خواه سنا از آنها به دلیل اعمال مجرمانه‌شان علیه آمریکا انتقاد نمی‌کنند.

ترامپ، که با پرونده‌های کیفری متعددی در دادگاه مواجه است، با یادآوری اینکه برخی سناتورهای جمهوری‌خواه در زمان ریاست جمهوری او، از خودش که هم‌حزبی آنها بود انتقاد می‌کردند، پرسید: «آمریکا چقدر باید منتظر باشد تا سنا [علیه بایدن] اقدام کند؟»

اعضای جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا با استفاده از پیگرد قانونی «هانتر بایدن» توسط وزارت دادگستری، تلاش هماهنگی را برای معرفی بایدن و وزارت دادگستری به عنوان فاسد انجام داده‌اند. آنها استدلال می‌کنند که هانتر بایدن، جدای از مماشات‌های دیگر، حکم قضائی بسیار ضعیفی دریافت کرده است.

به گزارش فارس، ترامپ پیشتر نیز با بیان اینکه بایدن متقلب‌ترین و فریبکارترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا است، گفته بود لازم است او را از این سمت برکنار کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید