بانوی کارآفرین اصفهانی، بنیان گذار استارتاپ فیش دلیوری!

    کد خبر :993408

محبوبه وحیدان پور، کارآفرین موفق حوزه شیلات اهل استان اصفهان، مديرعامل شرکت دریابازار می باشد و اکنون نیز محصول نوآورانه و استارتاپ فیش دلیوری را بنیان گذاری نموده است.

وی در این گفتگو به تشریح فعالیت های خود، شرکت دریابازار و استارتاپ فیش دلیوری بیشتر پرداخته است.

فعالیت اقتصادی خود را از چه زمانی آغاز کردید؟

در زمان تحصیل و در راستای کمک به کسب و کار خانوادگی که داشتیم.

چه طور شد که وارد فعالیت در حوزه شیلات شدید؟

همانطور که گفتم کسب و کار خانوادگی و پدر مرحوم اینجانب در همین حوزه بود و طبعا از همان زمان از نزدیک درگیر این حوزه کاری شدم و با عشق و علاقه سعی کردم که ضمن حفظ کسب و کار به توسعه روز افزون آن بپردازم.

کمی بیشتر در خصوص شرکت هایتان توضیح دهید.

دریابازار به عنوان خرده فروش و عمده فروش ماهی و فرآورده های دریایی در سطح استان اصفهان و ایران فعالیت دارد.

از مشتریان خرد با امکان خرید ماهی و انواع فرآورده های دریایی در یک هایپر فیزیکی ماهی که در شهر برخوار اصفهان واقع شده، تا مشتریان سازمانی و رستوران های سراسر کشور و همچنین حوزه صادرات و تاجران همگی در دریابازار پوشش داده شده اند.

و در کنار دریابازار، محصول استارتاپی فیش دلیوری!

هدف از راه اندازی فیش دلیوری علاوه بر رویکرد فرهنگ سازی و ارتقای سلامت افراد و سبک تغذیه سالم داشتیم، آسان سازی دسترسی علاقمندان ماهی و فراورده های دریایی در هر جای ایران به نیازهای خود بود و تبدیل شدن به بهترین سایت خرید ماهی در ایران و منطقه…

به عنوان یک بانوی کارآفرین با چه تهدید و فرصت های روبرو هستید؟

به عنوان مثال ما در حوزه ای کار می کنیم که آقایان بخش های گسترده تری از بازار را در اختیار دارند و وقتی یک خانم وارد این عرصه می شود گاها با کارشکنی هایی از سمت افراد مختلف ممکن است روبرو شود. که شخصا همیشه با صبر و استفاده از تجربه هایی که در این سال ها کسب کردم مشکلات را پشت سر میگذارم و سعی می کنم اینگونه تهدیدها را به فرصت تبدیل کنم.

چرا دختران ما کمتر جذب بازار کسب و کار می‌شوند؟

بنظرم ترس از موفقیت!

معتقدم که زنان همیشه باید خودباوری داشته باشند، همیشه اعتقاد داشته باشند کارشان خاص و منحصربفرد است و می توانند اولین و بهترین باشند. به کاری که علاقه و عشق دارند بپردازند چون قطعا می توانند در آن کار موفق شوند. از طرفی صبر صبر صبر و تلاش تلاش تلاش تا به هدف های خود برسند.

البته حمایت ها نیز مسئله دیگریست که وجود دارد، به عنوان مثال ما فیش دلیوری را کاملا بصورت مستقل و بدون حمایت یا سرمایه گذاری و در شرایطی سخت پیش برده ایم.

ایده فیش دلیوری چطور به ذهن شما رسید؟

با توجه به بررسی بازار و با توجه به نیاز امروزه مشتریان به این نتیجه رسیدیم که با تلفیق فضای سنتی و فناوری روز و از طرفی تلفیق فضای فروش فیزیکی و دیجیتالی محصول فیش دلیوری را ارائه کنیم.

دنیای فناوری سبک زندگی مردم را شدیدا تحت تاثیر قرار داده و باید بتوانیم از تکنولوژی جهت تغییرات مثبت در کسب و کارهای سنتی خود بهره بگیریم. تکنولوژی دنیای نامحدودی از نوآوری را در اختیار ما قرار می دهد تا بتوانیم راه حل های بهتری را برای مشتریان ارائه کنیم.

همیشه از سال ها قبل به این فکر می کردم که چطور می توانم خلاقیت جدیدی را در فضای کسب و کار خودمان داشته باشیم و به سمت دانش بنیان شدن پیش برویم که در همین راستا و ذره ذره ایده تکمیل و فیش دلیوری شکل گرفت و هنوز راه طولانی، سخت و بسیار جذاب و نوآورانه ای را در پیش داریم.

و در ادامه مسیر چه خواهید کرد؟

بزودی با توسعه فاز دیگری از فیش دلیوری امیدواریم بتوانیم مارکت پلیس جامعی را ارائه کنیم که بزودی فیش دلیوری به اولین و بزرگترین مرجع خدمات و محصولات دریایی ایران و منطقه تبدیل شود. پلتفرمی که علاوه بر امکان خرید آنلاین ماهی و میگوی تازه و مطمئن از نزدیک ترین فروشگاه به محل زندگی هر شخص، تمام نیازهای مرتبط با دریا و فرآورده های دریایی کاربران از سفارش غذاهای دریایی از نزدیک ترین رستوران ها گرفته تا دوره های آموزشی آشپزی و حتی رزرو اقامتگاه های ساحلی!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید