خبری که برای تیم ملی مهم است؛

باشگاه مولودیه الجزایر: در عراق بازی نمی‌کنیم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ ۱۲:۰۳
    کد خبر :635144

رئیس باشگاه مولودیه الجزایر اعلام کرد که این باشگاه با تیم نیروی هوایی در عراق بازی نمی‌کند و مسابقه دو تیم باید به یک کشور دیگر منتقل شود.

 

شرایط کشور عراق طی هفته های اخیر باعث لغو و تعویق مسابقات ورزشی مختلف شده است. در حالی که قرار بود تیم های نیروی هوایی عراق و مولودیه الجزایر در چارچوب جام باشگاه های عربی «ملک محمد السادس» در عراق به مصاف هم بروند، به خاطر همین اعتراضات این مسابقه لغو شد و به تعویق افتاد. هرچند که هفتم نوامبر تاریخ جدید این مسابقه اعلام شده اما «فواد صخری» رئیس باشگاه مولودیه اعلام کرد که این مسابقه باید خارج از کشور عراق برگزار شود.

 

صخری گفت: اوضاع امنیتی در عراق به ما اجازه نمی دهد که در این کشور بازی کنیم. حتی سفیر الجزایر در عراق به ما تاکید کرد که شرایط ناپایدار است بخصوص در شهر بصره.

 

به گزارش مهر،در حال حاضر باشگاه مولودیه در حال رایزنی برای تغییر محل برگزاری این مسابقه به یک کشور عربی دیگر است.

 

تغییر محل این مسابقه می تواند کار فدراسیون فوتبال ایران را برای دیدار با عراق راحت تر کند. طبق برنامه از پیش تعیین شده، تیم های ملی فوتبال ایران و عراق در مرحله دوم انتخابی جام جهانی قطر باید روز 23 آبان در بصره به مصاف هم بروند اما شرایط امنیتی عراق، این مسابقه را در ابهام قرار داده است.

 

از سوی دیگر کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار مرحله مقدماتی فوتبال جوانان آسیا که قرار بود به میزبانی عراق برگزار شود را لغو کرد.

 

به نظر می رسد با انتقال بازی مولودیه الجزایر و نیروی هوایی عراق به یک کشور دیگر و همچنین با توجه به لغو مرحله مقدماتی فوتبال جوانان آسیا، فدراسیون فوتبال ایران برای قانع کردن AFC و انتقال بازی به یک کشور دیگر کار سختی نداشته باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید