بازی Call of Duty: Warzone تا 2024 به موبایل نمی آید

    کد خبر :1025748
بازی Call of Duty: Warzone

زمانی که اکتیویژن بازی Call of Duty: Warzone Mobile را در سال 2022 معرفی کرد، توسعه‌دهنده اعلام کرد که قصد دارد این بازی را در سال جاری منتشر کند، این یعنی مدت کوتاهی پس از عرضه Call of Duty: Modern Warfare II.

بازتاب-اکنون اکتیویژن یک تریلر از این عنوان موبایل منتشر کرده که به جای آن در بهار سال 2024 منتشر خواهد شد. هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد، اما علاقه‌مندان می‌توانند از قبل در Google Play یا اپ استور پیش خرید کنند.

Warzone Mobile یک تجربه بتل رویال است که حداکثر 120 بازیکن را در یک نقشه قرار می‌دهد. اپراتورها، سلاح‌ها، مکان‌ها و مبارزات مسابقات برای طرفداران کنونی Warzone آشنا هستند. همچنین دارای یک Battle Pass و همچنین ویژگی‌های متقاطع با Modern Warfare II و Warzone 2.0 خواهد بود. در حالی که این بازی تا سال 2024 به طور گسترده در دسترس نخواهد بود، طرفداران در استرالیا، شیلی، نروژ و سوئد از اوایل امسال می‌توانند آن را بازی کنند.

 

بازی Call of Duty: Warzone

 

این نسخه «نسخه محدود» راهی را به Activision می‌دهد تا بازی را با مخاطبان گسترده‌تری نسبت به آلفای بسته آزمایش کند، بنابراین می‌تواند باگ‌های بیشتر، مسابقات تست استرس را پیدا و برطرف کند و تا حد امکان بازخورد در مورد گیم‌پلی و عناصر مختلف جمع‌آوری کند. علاوه بر اعلام تاریخ انتشار جدید برای Warzone Mobile، اکتیویژن همچنین فاش کرده که این بازی از روز اول به جزیره Rebirth دسترسی خواهد داشت. نقشه حالت Resurgence مورد علاقه طرفداران برای اولین بار روی موبایل عرضه خواهد شد و ظاهراً “به سختی و به طور ویژه” برای این بازی ساخته شده است.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت اکتیویژن یا بازی مراجعه کنید تا بتوانید تاریخ دقیق انتشار را جویا شوید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید