بازید سرپرست وزارت ورزش از ورزشگاه آزادی/ فیلم

  • ورزشی
  • جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ ۱۳:۵۹
    کد خبر :1021358
سرپرست وزارت ورزش ورزشگاه آزادی

سرپرست وزارت ورزش و جوانان امروز به همراه جمعی از مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از ورزشگاه آزادی بازدید کردند.

کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان صبح امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی حضور یافت و به بازدید از مراحل آماده‌سازی سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) پیش از شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان ابتدا از محل تعبیه شده برای اتاق VAR و همچنین بازسازی اتاق کنترل دوپینگ و رختکن استادیوم بازدید کرد.

کیومرث هاشمی در ادامه از مراحل بازسازی چمن استادیوم بازدید کرد. مسئولان ذیربط نیز توضیحاتی را درباره مراحل بازسازی به سرپرست وزارت ورزش و جوانان ارائه کردند.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان علاوه بر این برای سومین بار پس از دستور در حل مشکل ارتفاع آب دریاچه آزادی از این دریاچه بازدید کرد.

در این دیدار، مهدی محمدنبی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال، سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ و مهیار عسگریان رئیس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور حضور داشتند.

همچنین وحید فتاحی مدیر منطقه‌ای حقوق تجاری و پخش تلویزیونی AFC در این بازدید اعلام کرد، روز دوشنبه دو تیم برای شبیه‌سازی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به میدان می‌روند تا داوران برای استفاده از VAR‌ آماده باشند.

تیم‌های پرسپولیس و النصر عربستان سه‌شنبه هفته آینده در چارچوب هفته اول از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

 تسنیم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید