بازگشت مجری مشهور بعد از مدتها به تلویزیون

    کد خبر :254192

بازیگر نقش قلقلی گفت: فضای سریال “قلقلک” با سایر برنامه ها و سریال هایی که این روزها برای کودک ساخته شده و می شود متفاوت است و امیدواریم با استقبال خوبی روبرو شود.

شهرام لاسمی بازیگر نقش قلقلی درباره فعالیت های خود گفت: طرح سریالی با نام “قلقلک” در ۲۰ قسمت بیست دقیقه ای برای شبکه کودک(پویا) به صدا و سیما ارائه شده است.

وی در همین راستا افزود: این سریال با محوریت بچه های معلول، شخصیت قلقلی و حضرت امام رضا(ع) است. صدا و سیما از این طرح استقبال کرده و قرار است نیمی از سرمایه آن را حمایت کند.

این بازیگر و مجری درباره نیمه دیگر سرمایه تولید “قلقلک” اظهار کرد: با چند اسپانسر برای ۵۰ درصد دیگر سرمایه تولید این سریال صحبت کرده ایم که هنوز اسپانسر قطعی آن مشخص نشده است.

لاسمی ادامه داد: فضای سریال “قلقلک” با سایر برنامه ها و سریال هایی که این روزها برای کودک ساخته شده و می شود متفاوت است و امیدواریم با استقبال خوبی روبرو شود.

وی درباره عوامل سریال “قلقلک” توضیح داد: نویسنده و طراح پروژه “ایمان ایرانمنش” و تهیه کننده و کارگردان صفا چاووشی است، بنده نیز به عنوان بازیگر در قلقلک بازی خواهم کرد.

بازیگر “بازی شادی تماشا” درباره شروع پیش تولید و تولید سریال قلقلک بیان کرد: به محض پرداخت سرمایه توسط صدا و سیما پروژه را کلید خواهیم زد. با توجه به این که این روزها بدون سرمایه تولید و شروع یک پروژه بسیار سخت است تا نرسیدن سرمایه نمی توانیم قلقلک را شروع کنیم.

لاسمی درباره فعالیت های دیگر خود خاطرنشان کرد: در انتظار شروع اکران فیلم سینمایی سندباد و سارا به کارگردانی غلامرضا آزادی هستم که در آن بازی کرده ام. همچنین در جشنواره جیگی جیگی که افتتاح آن اول اردیبهشت در تهران آغاز و از دوم تا دهم اردیبهشت در مشهد برگزار می شود حضور خواهم داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید